تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سريال پرده نشين در قم نقد و بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۲۲ب.ظ)
سريال پرده نشين در قم نقد و بررسي شد نشست تخصصي نقد و بررسي و تقدير از عوامل سريال پرده نشين در سالن همايش‌هاي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در اين نشست که با همکاري دانشکده صدا و سيماي قم، مدرسه اسلامي هنر و مرکز هنري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد، بهروز شعيبي کارگردان، سيد محمود رضوي تهيه کننده و حسين تراب نژاد نويسنده سريال پرده نشين و حجت الاسلام و المسلمين ژرفا استاد دانشگاه حضور داشتند.
در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين روستا آزاد با اشاره به اين که سريال مذکور بخشي از اعتماد و اطمينان بين مردم و روحانيت را به نمايش گذاشت گفت: در اين سريال نکات ديني خوبي ارائه ‌شد.
سرپرست مرکز فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي تصريح کرد: اين سريال بر اين نکته تاکيد کرد که هنر داراي ارزش‌هاي بسياري براي انتقال و تبيين مطالب ديني است و ما حوزويان که دغدغه مردم را داريم مي‌توانيم از اين عرصه استفاده کنيم.
در ادامه بهروز شعيبي کارگران سريال پرده نشين با بيان اين که نزديکي من به کار در حوزه طلبگي در طلا و مس شکل گرفت گفت: با اين حال خود قصه پرده نشين و پرداختن به شخصيت‌هاي روحاني براي من جذاب بود.
وي با اشاره به اينکه پرده نشين فضايي بود که به آن اعتقاد و علاقه مند بودم بيان کرد: ذهنيت قبلي من در فيلم طلا مس موجب شده بود که فضاي طلبگي دلبستگي پيدا کنم، ولي در اين کار مجبور شدم که تحقيقات خود را از ابتدا شروع کنم.
کارگردان پرده نشين ابراز داشت: با خرد جمعي به آن چيزي که مي‌خواهيم مي‌رسيم و استفاده از خرد جمعي يکي از مهم‌ترين اتفاقات کار ما بود.
وي ادامه داد: پرهيز از هر کار کليشه و شعارزدگي موجب شد که ليستي از بازيگراني تهيه کرديم که قبلاً اين نقش را بازي کرده بودند که ديگر از آن‌ها استفاده نکنيم و البته مهم‌ترين چيز توانايي بازيگر بود و انتخاب خود را نيز محدود نکرديم.
در بخش ديگري از اين مراسم حسين تراب نژاد گفت: در طراحي شخصيت‌هاي اين سريال زندگي علما و کتاب‌ها و خاطرات و سخنراني‌ها را بسيار مطالعه کرديم و فرازهايي که جذاب بودند و قابليت نمايشي داشت را برگزيديم.
نويسنده پرده نشين با بيان اينکه در طراحي حوزه و منبرها هر کدام را چندين بار نوشتيم و از روحانيون مشورت گرفتيم عنوان کرد: هدف ما اين بود که در منبرها مباحثي مطرح شود که براي مخاطبان جذاب و قابل فهم باشد.
در اين مراسم عوامل سريال پرده نشين به سؤالات حاضرين در مراسم پاسخ دادند و در پايان نيز از اين عوامل تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن