تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش‌های مهارتی خوشه سنگ برای 10 هزار اصفهانی شغل ایجاد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آموزش‌های مهارتی خوشه سنگ برای 10 هزار اصفهانی شغل ایجاد می کند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با ارائه آموزش‌های مهارتی خوشه سنگ به متقاضیان زمینه‌های ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر در سطح استان ایجاد شود.
ابوطالب جلالی در جمع مدیران، مسئولان و افراد فعال در حوزه صنعت سنگ با بیان اینکه این اداره از آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد فعال در حوزه صنعت سنگ برخوردار است، اظهارداشت: این آموزش‌ها متناسب با نیاز‌ها و شرایط منطقه‌ای به افراد متقاضی ارائه می‌شود. وی با بیان اینکه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی ظرفیتی مهم برای ایجاد منابع درآمد‌زا و اشتغال‌زایی برای افراد هستند، اضافه کرد: با استفاده از توسعه این صنعت می‌توانیم در راستای توسعه اقتصادی شهر‌ها و کشور تلاش کنیم. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه استخراج، فرا‌وری و صادرات سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی سبب توسعه اقتصادی برخی از کشور‌ها شده است،تصریح کرد: کشور‌های آفریقایی و آسیایی صادر‌کننده سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی هستند و کشور‌های اروپایی و آمریکایی در حوزه واردات و تولید جواهرات از این صنعت مهم فعالیت می‌کنند. وی با اشاره به اینکه اکثر کشور‌های عربی و از جمله ایران وارد‌ کننده محصولات نهایی صنعت سنگ هستند، ادامه داد: کشور ایران از نظر ذخائر سنگ به عنوان 10 کشور مطرح دنیا است و اصفهان نیز از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه صنعت سنگ برخوردار است. جلالی با اشاره به رویکرد‌‌های این اداره در حوزه ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد تاکید کرد: مزیت‌شناسی و توجه به قابلیت‌های هر منطقه به عنوان مهم‌ترین رویکرد این اداره است و تدوین سند مهارت استان، جهت‌دهی ظرفیت‌های مهارتی و اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سوی ایجاد اشتغال برای افراد است. وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که با ارائه آموزش‌های مهارتی خوشه سنگ به متقاضیان زمینه‌های ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر در سطح استان ایجاد شود. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مزیت‌های محلی، اشتغال‌زایی بالا، سرمایه‌گذاری زود‌بازده و موارد دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های خوشه سنگ است و ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد فعال در این حوزه سبب توسعه و درآمد‌ایی این صنعت می‌شود.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن