تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803248060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسعود‌ جعفری‌ جوزانی سه سال پای فیلم‌نامه این اثر ایستاد / بهرام رادان متفاوت‌تر از همیشه در حکایت عاشقی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احمد‌رضا رمضان‌زاده درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مسعود‌ جعفری‌ جوزانی سه سال پای فیلم‌نامه این اثر ایستاد / بهرام رادان متفاوت‌تر از همیشه در "حکایت عاشقی"
کارگردان "حکایت عاشقی" گفت: عکاسان دفاع مقدس سبب دیده شدن رشادت‌ها، مهربانی‌ها، نجابت‌ها و دلاوری‌های ایرانیان در 8 سال جنگ تحمیلی شدند.


احمد‌رضا رمضان‌زاده کارگردان فیلم "حکایت عاشقی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه یافتن فیلم خود به بخش سودای سیمرغ گفت: من و مسعود جعفری جوزانی، 3 سال به دنبال ساختن این فیلم بودیم و به شدت به آن اعتقاد داریم. تمام عوامل گروه‌ اعم از طراح صحنه، طراح لباس، مدیر تولید و بازیگران حداکثر انرژی و توانایی خود را برای هر چه بهتر شدن این فیلم صرف کردند.

وی افزود: تمام عوامل این فیلم حرفه‌ای بودند و من به عنوان کارگردان در حد توان از تمام امکاناتی که جوزانی در اختیارم‌ قرار داد استفاده کردم، اما نظر نهایی را باید مخاطبان بدهند.

کارگردان فیلم "بشیر" در خصوص حواشی به وجود آمده  برای فیلم "حکایت عاشقی" اظهار داشت: من در سال 73 یک فیلم 16 میلی متری به نام "بشیر" را ساختم که از لحاظ محتوا بسیار پربار بود اما به دلیل نداشتن و پروانه‌ی نمایش سینمایی محسوب نمی‌شد و نمی‌دانم چرا برخی از افراد برای آن حاشیه به وجود آوردند من نمی‌گویم فیلم نساختم، اتفاقاً افتخار می‌کنم که فیلم کوتاهی ساختم که مورد توجه قرار گرفت اما "حکایت عاشقی" اولین فیلم سینمایی من بود.

وی ادامه داد: "حکایت عاشقی" فیلمی با موضوع ملی است که تمام رشادت‌ها، نجابت‌ها و مهمان نوازی‌های ایرانیان را نشان می‌دهد. ناطقی عکاسی است که بعد از بمباران حلبچه عازم آنجا شد و من با اطلاعاتی که از وی گرفتم توانستم فیلم‌نامه خوبی را به تصویر بکشم و زمان مطالعه فیلم‌نامه توسط "ناطقی" تنها تفاوت این داستان با زندگی وی موضوع عاشق بودن این عکاسی بود.

رمضان‌زاده، در خصوص انتخاب بهرام رادان برای نقش اصلی این اثر عنوان کرد: رادان، به نوعی زندگی ناطقی را بازی می‌کند و  در ابتدا با توجه به تجربه بازی وی در فیلم‌های عاشقانه امروزی نگرانی خاصی داشتم اما بهرام رادان، با کمک "ناطقی" توانست با این نقش متفاوت ارتباط بر قرار کند.

وی تصریح کرد: همه ما از جنگ کشورهای خارجی و عراق علیه ایران آگاه بودیم و اینکه اجازه انتشار اخبار از دلاوری‌های مردم ایران را نمی‌دادند اما عکاسان ما با شهامت و ایستادگی در مقابل آنها این دلاوری‌ها در چشم جهانیان در معرض نمایش گذاشتند.

این کارگردان بیان کرد: "ناطقی" در بیشتر سکانس‌ها در کنار ما بود و می‌گفت که در این فیلم حس و حال واقعی روزهای بمباران به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: تمام عوامل گروه عالی کار کردند و من از همه به ویژه جعفری‌ جوزانی که سه سال پای این سناریو‌ ایستاد، تشکر ویژه می‌کنم.

رمضان‌زاده عنوان کرد: جوزانی، سرمایه‌ی مادی و معنوی خود را پای این فیلم گذاشت و بدون کمک‌های وی این فاجعه‌ی دشوار را نمی توانستیم به تصویر بکشیم.

امیدوارم این فیلم مورد توجه هیئت داوران و مردم قرار گیرد چرا که من به جایگاه "حکایت عاشقی"در جشنواره فجر بسیار امیدوار هستم.

گفتنی است؛ فیلم "حکایت عاشقی" به تهیه کنندگی مسعود‌ جعفری جوزانی و کارگردانی احمد رمضان‌زاده، برای نمایش در سی‌وسومین دوره جشنواره فجر تهیه شده است؛ این فیلم حوادث روزهای بمباران حلبچه را روایت می‌کند.


انتهای پیام/ رس







تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن