تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جديد در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب از آمادگي بيشتري برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران: نسل جديد در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب از آمادگي بيشتري برخوردار است همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند نسل جديد از روحيه استکبار ستيزي و جهادي بالايي برخوردار است و نه تنها از نسل قبل چيزي کم ندارد بلکه در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامي از آمادگي بيشتري برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگاران طي سخناني با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبري در 19 دي امسال همانند هميشه بسيار راهبردي و قاطع و منطقي بود که داراي نکات آموزنده بسياري براي ملت ايران است.
وي با تاکيد بر لزوم رويکرد اقتصاد مقاومتي در جامعه افزود: ‌‌‌ همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند بايد در اقتصاد هم همانند سياست گفتمان مقاومت و استقلال را رعايت کنيم تا در اين عرصه به موفقيت برسيم.
حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر عبدالله حاجي صادقي بيان کرد: ما بايد به رويکرد اقتصاد مقاومتي که کليد داخلي آن تکيه بر توانمندي‌هاي داخلي و قطع دست بيگانگان است متمرکز شويم تا در عرصه اقتصاد به شکوفايي و خودکفايي برسيم.
وي با اشاره به اهميت دهه بصيرت عنوان کرد: بحث بصيرت افزايي 19 دي و پيوندي که 19 دي با 9 دي دارد سبب شده است تا در شهر مقدس قم از 9 دي الي 19 دي به عنوان دهه بصيرت نامگذاري شود و با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري تجديد بيعت شود.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران تصريح کرد: 19 دي روز قيام مردم مبارز ايران عليه حکومت شاه بود و 9 دي روز قيام ملت عليه فتنه گران بود که ملت ايران در اين روزهاي مهم و عظيم به خوبي در عرصه حاضرشدند و به دفاع از اسلام وآرمان‌هاي انقلاب اسلامي پرداخت.
حاجي صادقي با تاکيد بر بصيرت نسل جوان ملت ايران اظهار داشت: دشمنان به اين موضوع دل بسته بودند که نسل اول انقلاب از صحنه تاثير گذاري خارج شده است و ديگر شور و هيجان انقلابي در آن‌ها وجود ندارد و مي‌توانند به اين وسيله اهداف خود را اجرا کنند اما‌‌‌ همان گونه مقام معظم رهبري فرمودند نسل جديد از روحيه استکبار ستيزي و جهادي بالايي برخوردار است و نه تنها از نسل قبل چيزي کم ندارد بلکه در عرصه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامي از آمادگي بيشتري برخوردار هستند.
استاد حوزه و دانشگاه بيان کرد: مقام معظم رهبري قدر‌شناس اين ملت هستند، اگر نسل اول انقلاب واقعه 19 دي را خلق کرد نسل سوم هم با حضور فراموش نشدني خود 9 دي را ايجاد کردند که در ذهن و خاطره ملت ايران ماندگار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن