تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوشهر توانمندی‌ و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: روحانی در فرودگاه بوشهر: بوشهر توانمندی‌ و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد خبرگزاری پانا: رئیس جمهور کشورمان در آغاز دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه بندر بوشهر، اظهار کرد: بوشهر استانی است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۳ دي ساعت 10:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حسن روحانی در بدو ورود به بوشهر جهت انجام دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید با اشاره به دومین حضور خود در استان بوشهر طی یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته برای دومین بار است که خداوند توفیقی داد تا دیداری با مردم بسیار خوب و سرافراز خطه بوشهر داشته باشم. وی با بیان این‌که در طول این سفر ان‌شاءالله برنامه‌هایی که دولت برای توسعه استان دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ان‌شاءالله همه برنامه‌هایی که دولت یازدهم برای توسعه استان بوشهر در نظر دارد، در این سفر هم اعلام خواهد شد و هم در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. روحانی با اشاره به رشادت‌های مردم بوشهر در طول 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم بوشهر مردمی سرافراز، دلاور و آزاده هستند و مرزبانان بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند. رئیس جمهوری در پایان با تأکید بر این‌که استان بوشهر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد، گفت: امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن