تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818879047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر: نماد ماهواره در دویره بوشهر به آتش کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر:
نماد ماهواره در دویره بوشهر به آتش کشیده شد
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن در روستای دویره بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: نماد ماهواره در دویره بوشهر به آتش کشیده شد



غلامرضا شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای اینکه در نبرد عرصه‌های فرهنگی با هجمه دشمنان بخواهیم نتیجه بگیریم و زمان از دست ندهیم، کسانی که در این عرصه کار می‌کنند باید بصیرت و صبر داشته باشند.
شهابی اظهار داشت: در جنگ نرم که جنگ بسیار سختی است باید ابزارمان را به کار ببندیم که پیروز شویم و برای این کار باید روحیه جهادی و خدمتگزاری به مردم را به عنوان جهاد اصلی به کار ببریم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم باید به این باور برسند که ماهواره آسیب‌های خطرناکی دارد و وسیله دشمن در منحرف کردن مردم و خصوصا جوانان از اعتقادات پاکشان است و این کار از روی اجبار نمی‌شود به مردم تحمیل کنیم و مطمئنا به نتیجه نمی‎رسیم.
وی بیان کرد: مردم همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی در مقابل دشمن ایستادند و از ارزش‌های دینی و انقلابی خود دفاع کردند در حال حاضر و در این جنگ سخت و طاقت‌فرسا نخواهند گذاشت دشمنان اعتقاداتشان را از آنها بگیرند.
شهابی از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن در روستای دویره بوشهر خبر داد، و تصریح کرد: جمع کثیری از مردم این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند تا ماهواره‌های خود را تحویل دهند.
انتهای پیام/2255/ک10

93/10/10 - 08:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن