تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد کشته شدگان درگیری های دونتسک به 2251 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تعداد کشته شدگان درگیری های دونتسک به 2251 نفر رسید خبرگزاری پانا: کمیسر حقوق بشر جمهوری خودخوانده دونتسک روز یکشنبه اعلام کرد از زمان آغاز درگیری های مسلحانه در «دونباس»، مجوعا 2251 نفر کشته شده اند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي ساعت 09:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، ««داریا موروزووا» کمیسر حقوق بشر جمهوری دونتسک در این باره گفت از میان این افراد، 35 نفر کودک بودند.
وی افزود مجموع خسارت های وارد شده به این منطقه در سال 2014 نیز نزدیک به یک میلیارد و 300 میلیون گریونیا (برابر با 82 میلیون و 250 هزار دلار) برآورد می شود. بیش از 7200 تاسیسات زیرساختی این منطقه نیز در جریان این درگیری ها آسیب دیده اند یا کاملا نابود شده اند.
به گزارش خبرگزاری ایتار تاس از دونتسک، موروزووا در ادامه گفت در جریان این درگیری ها، به شهر دونتسک بیشتر از سایر مناطق آسیب رسیده است، به گونه ای که 4073 تاسیسات زیرساختی این شهر نابود شده است. خسارت وارده به این شهر 818 میلیون و 900 هزار گریونیا (برابر با 52 میلیون دلار) برآورد می شود. به گفته کمیسر حقوق بشر جمهوری دونتسک، شهر «ماکیوکا» نیز در جریان گلوله باران نیروهای ارتش اوکراین آسیب های زیادی دیده است، به گونه ای که 956 تاسیسات زیرساختی این شهر نابود شده است. میزان خسار های وارده به این شهر نیز 143 هزار و 700 میلیون گریونیا (برابر با نه میلیون دلار) برآورد می شود.
از جمله مواردی که به آنها خسارت وارد شده است می توان به آپارتمان های مسکونی، خطوط انتقال برق، ایستگاه های انتقال برق، تاسیسات گرمایشی، منابع آب، منابع گاز، شبکه های فاضلاب، بیمارستان ها و مراکز درمانی، مدارس، موسسات آموزشی و مراکز فرهنگی اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن