تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر امور خارجه قبرس در دیدار با ولایتی:
نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر است
وزیر امور خارجه قبرس گفت: تمامی گروه‌های سوری باید در گفتگوهای مرتبط با صلح کشور حضور داشته باشند و نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر و مهم است.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "ایوانیس کاسولیدیس" وزیر امور خارجه قبرس در دیدار با "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور قبرس در سال 2002 وارد اتحادیه اروپا شد و با ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه روابط بسیاری خوبی دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به مسائل منطقه در لبنان، عراق، غزه و سوریه، افزود: ناآرامی‌هایی که در این کشورها توسط گروه‌های تروریستی به ویژه داعش ایجاد شده را محکوم می‌کنیم و از هرگونه تصمیمی برای مبارزه با گروه‌های تروریست به ویژه داعش حمایت می‌کنیم.
 
وزیر امور خارجه قبرس تصریح کرد: ما از مقابله ایران با تروریسم حمایت می‌کنیم و بر راه‌حل‌های مصالحت‌آمیز بدون دخالت گروه‌های تروریستی بر اساس خواست ملت برای ثبات در این مناطق تأکید می‌کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام گروه‌های سوری در گفتگوهای مرتبط با صلح این کشور حضور داشته باشند و نقش جمهوری اسلامی ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر و مهم است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن