تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814583984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناو امریکایی منطقه رزمایش ایران را ترک کرد +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بعد از اخطار نزاجا؛
ناو امریکایی منطقه رزمایش ایران را ترک کرد +تصاویر
ناوشکن‌های فرا منطقه‌ای از جمله یک فروند ناو آمریکایی با اخطار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ادامه حرکت در محدوده برگزاری رزمایش "محمد رسول‌الله" بازماندند و منطقه را ترک کردند.



    به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، ناوشکن‌های فرا منطقه‌ای از جمله یک فروند ناو آمریکایی با اخطار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ادامه حرکت در محدوده برگزاری رزمایش "محمد رسول‌الله" (ص) باز ماندند و منطقه را ترک کردند.  
بنا به اعلام معاون عملیات نزاجا، یک فروند هواپیمای گشت نیروی دریایی ایران روز یک‌شنبه (۷ دی) هنگام انجام ماموریت شناسایی، به شناورهای فرامنطقه‌ای از جمله یک ناو آمریکایی که وارد محدوده‌ی برد موشک‌های نیروی دریایی ارتش در محل رزمایش محمد رسول الله (ص) شده بودند، اخطار داد.  
شناورهای فرا منطقه‌ای بعد از دریافت اخطار هواپیمای گشت نیروی نزاجا، بلافاصله منطقه را ترک کردند.  
امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، پیش از این اعلام کرده بود: «منطقه‌ای را به عنوان منطقه تیراندازی مشخص کرده‌ایم که اژدر و موشک در آن شلیک می‌کنیم و اطلاعیه می‌دهیم که بیگانگان منطقه را ترک کنند.»  
سیاری این روند را مطابق با قوانین بین‌المللی دانست و تاکید کرد: «هر که منطقه را ترک نکند، عواقب آن با خودش خواهد بود.»  
ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه (۴ دی) به منظور نمایش توانمندی‌های نظامی کشور رزمایش بزرگ شش روزه خود را با رمز "محمد رسول الله(ص)"  در جنوب کشور آغاز کرد.  
چهارمین مرحله از رزمایش گسترده ارتش ایران یک‌شنبه (۷ دی) آغاز شد.  
رزمایش محمد رسول الله (ص) در حالی در چهارمین مرحله خود ادامه دارد که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است قدرت نظامی این کشور هیچ گونه تهدیدی برای سایر کشورها محسوب نمی‌شود و دکترین دفاعی ایران بر بازدارندگی استوار است.     تصاویر خروج ناو امریکایی از محدوده رزمایش محمد رسول الله  
خروج ناو امریکا
 
خروج ناو امریکا
 
خروج ناو امریکا
 
خروج ناو امریکا
    پرس تی وی 104  



۰۷/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن