تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من فقط برای مردم فیلم می‌سازم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارگردان "خنده‌های آتوسا":
من فقط برای مردم فیلم می‌سازم
علیرضا فرید گفت: قاضی نهایی در سینما مردم هستند و من فقط برای آنها فیلم می‌سازم.


علیرضا فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه نیافتن فیلم "خنده‌های آتوسا" به بخش سودای سیمرغ گفت: فیلم "خنده‌های آتوسا" یک پیش تولید سخت 3 ماهه داشت و چون تمام لوکیشن‌های آن در یک قطار متحرک اتفاق می‌افتاد یک بار در قطار ثابت و یک بار در قطار متحرک بازی انجام می‌شد.

وی در ادامه افزود: تمام عوامل پشت صحنه این فیلم اعم از فیلمبرداری، صدابرداری، گریمور و طراح صحنه این فیلم از کار کشته‌های سینما بودند و بازیگران در تمام لوکیشن‌ها بهترین بازی خود را انجام دادند.

این کارگردان اظهار داشت: تمام افراد و صاحب نظرانی که این فیلم را دیده بودند گفتند که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و بعضی از زوایا بسیار سطح بالاتر و استانداردتر از سینمای ایران ماست اما به دلیل اینکه تعداد کمی از فیلمها می‌توانستند به بخش سودای سیمرغ راه پیدا کنند، "خنده‌های آتوسا" در میان آنها قرار نگرفت و اعضا هیئت انتخاب به من گفتند که فیلم "خنده‌های آتوسا" روی مرز بودن یا نبودن در میان آثار قرار داشت و در شرایط خیلی حساس حذف شد.

وی ادامه داد: من به تمام عوامل فیلمهای راه یافته و راه نیافته به بخش سودای سیمرغ خسته نباشید می‌گویم؛ به نظر هیئت انتخاب احترام می‌گذارم و می‌دانم که قاضیان نهایی فیلم‌ها مردم هستند و من تنها برای آنها فیلم می‌سازم. هدفم همیشه ساختن فیلم خوب بوده است و خوشبختانه این اتفاق در "خنده‌های آتوسا" افتاد.

فرید در خصوص آینده فیلم "خنده‌های آتوسا" بیان کرد: یک مهندسی دقیق طراحی و تولید صورت گرفته است و یک اکران گسترده و همگانی خواهد داشت. مضمون "خنده‌های آتوسا"  اجتماعی است و درون آن دغدغه‌های روز زندگی مردم مثل مسائل اقتصادی مطرح می‌شود؛ به طور کل زیاد اعتقادی به جشنواره ندارم و  استقبال مردم از فیلم برایم مهم است. حوزه هنر جای مسابقه نیست و فیلمی موفق است که در بلند مدت بتواند تاثیر خود را بگذارد.

وی عنوان کرد: فیلم "خنده‌های آتوسا" جزء متفاوت‌ترین فیلم‌های این دوره از جشنواره‌های فجر بود و نمی‌دانم به چه دلیل ازلیست 22 فیلم کنار گذاشته شد اما من به کار خود ایمان دارم و می‌دانم که فیلم خوبی ساخته‌ام؛ قبل از اعلام نتایج هم در جاهای مختلف گفتم که هیچ پیش‌بینی از جایگاه "خنده‌های آتوسا" در جشنواره ندارم.

این کارگردان تصریح کرد: اگر دقت کنید خواهید دید که فیلمسازان بزرگ زیاد در لیست راه یافتگان به بخش سودای سیمرغ قرار نگرفته‌اند و من از اینکه چنین فیلم متفاوتی و با کیفیتی ساخته‌ام راضی هستم.

فرید خاطرنشان کرد: برای تمام فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و سومین دوره جشنواره فجر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فیلم "خنده‌های آتوسا" بتواند پرمخاطب و تاثیرگذار باشد.

گفتنی است؛ فیلم "خنده‌های آتوسا" به تهیه‌کنندگی امیر پورکیان و کارگردانی علیرضا فرید با بازی محمدرضا فروتن، باران کوثری و پژمان بازی برای نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده بود و تمام لوکیشن‌های آن در یک قطاری که در مسیر ایران-استامبول قرار دارد، بازی شده و اتفاقات زیادی در واگن‌های آن رقم خورده است.


انتهای پیام/ رس







تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن