تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب رئيس مرکز نظارت و ارزيابي صدا و سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۸ب.ظ)
انتصاب رئيس مرکز نظارت و ارزيابي صدا و سيما رئيس سازمان صدا و سيما با صدور حکمي رضا خاشعي را به سمت رياست مرکز نظارت و ارزيابي اين سازمان منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر محمد سرافراز در اين حكم بر مولفه‌هايي نظير تربيت نيروي متخصص براي نظارت و ارزيابي محتواي برنامه‌ها، رصد و پايش محيط و اطلاع از پيام‌هاي القايي دشمن، همچنين توجه جدي به پيام برنامه‌ها براي مخاطب و مشخص كردن تناسب زمان پخش برنامه ها در جدول پخش شبكه ها با توجه به نياز مخاطب تاكيد كرده است.
متن حكم رئيس رسانه ملي به اين شرح است:
جناب آقاي رضا خاشعي
نظر به مراتب، تعهد، توانمندي‌ها و سوابق مفيد و موثر جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان «رئيس مركز نظارت و ارزيابي» منصوب مي‌شويد.
با توجه به جايگاه و نقش خطير رسانه ملي و تاثيرات عميق سياسي، فرهنگي و اجتماعي آن در جامعه، انتظار مي‌رود با طراحي و اجراي «ساز و كار عالمانه نظارت و ارزيابي برنامه‌ها» براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و اسناد فرهنگي نظام و «ضوابط و شاخص‌هاي مدون رسانه ملي» با اتخاذ تدابير مناسب و شيوه‌هاي موثر، اهداف و ماموريت‌هاي مشروحه ذيل را به نحو مطلوبي محقق نماييد:
1. رصد دائمي و نظارت ارزيابي مستمر تمام برنامه‌هاي صدا و سيما پس از پخش و ارائه گزارش‌هاي به موقع و متناسب با سطح اهميت و اولويت موضوع
2. اهتمام ويژه به تربيت نيروي انساني متعهد، متخصص، مومن، مسلط و مسلح به آخرين روش ها و فناوري‌هاي «نظارت و ارزيابي محتوا و پيام برنامه»
3. رصد و پايش محيط و اطلاع از پيام‌هاي القايي دشمن، ارزيابي دقيق اهداف، برنامه‌ها و تاثيرات فرهنگي، اجتماعي، سياسي، امنيتي، قومي و مذهبي اين برنامه‌ها و ميزان تاثير پذيري مخاطبان بالفعل و بالقوه رسانه از اين برنامه ها
4. تعيين ميزان تحقق و انطباق محتواي برنامه‌ها با سياستگذاري و برنامه‌ريزي توليد آنها
5. تعيين ميزان تناسب پيام هر برنامه با برنامه‌هاي قبل و بعد از آن تناسب با مخاطبان هر شبكه
6. تعيين ميزان تناسب زمان و مناسبت‌هاي پخش هر برنامه
7. توجه ميزان هم ‌افزايي بسته‌هاي پيام برنامه‌ها و عدم خنثي‌سازي آثار برنامه‌ها توسط يكديگر
8. روندسنجي محتواهاي توليد و پخش شده رسانه ملي به منظور بررسي و تعيين آثار عميق‌تر و بلند مدت آن‌ها
9. تهيه گزارش‌هاي نويه‌اي از ساختار و محتواي برنامه‌هاي روتين و ارائه پيشنهاد به منظور تداوم، اصلاح يا قطع پخش آن ها
ضمن آرزوي توفيق روزافزون جنابعالي در پيشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامي و تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، لازم مي دانم از خدمات ارزشمند جناب آقاي خيامي در مدت تصدي رياست مركز نظارت و ارزيابي قدرداني كنم.
آقاي رضا خاشعي متولد 1347 است و از سال 1376 وارد سازمان صدا و سيما شد، وي ليسانس علوم اجتماعي در رشته پژوهشگري و فوق ليسانس علوم اجتماعي در رشته مردم‌شناسي را كسب كرده و اكنون در پايان دوره دانشجويي دكتري علوم ارتباطات اجتماعي در دانشگاه علامه طباطبايي است.
وي پيش از اين مدير فرهنگ مردم در مركز تحقيقات سازمان، قائم مقام مديرشبكه بين­ المللي العالم، مديركل مطالعات و برنامه‌ريزي راهبردي و قائم مقام مركز نظارت و ارزيابي و مديركل ارزيابي برنامه ه­­اي مركز نظارت و ارزيابي صدا و سيما بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن