تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802607055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب معاون سرمايه انساني سازمان صدا و سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
انتصاب معاون سرمايه انساني سازمان صدا و سيما دكتر محمد سرافراز رئيس رسانه ملي علي اصغر جعفري را به عنوان معاون سرمايه انساني سازمان صدا و سيما منصوب كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس رسانه ملي در حكم خود بر مولفه هايي مانند جوان گرايي و جانشين پروري ، ترسيم چارچوبي براي چابک سازي رسانه ملي در بخش نيروي انساني و اهتمام ويژه مركز آموزش نيروي انساني تاكيد كرده است.
متن حكم رئيس رسانه ملي به شرح زير است:
جناب آقاي علي اصغر جعفري
با توجه به مراتب تعهد، كارداني تجربيات و سوابق مفيد و موثر جناب عالي در مديريت هاي اجرايي و با عنايت به تصويب تشكيلات جديد سازمان، به موجب اين حكم به عنوان معاون سرمايه انساني منصوب مي شويد.
انتظار مي رود در دوران تصدي خود، با طراحي و اجراي نظام جامع مديريت و توسعه سرمايه انساني و ايجاد سامانه مديريت سرمايه انساني در جهت تبديل سازمان به سازماني مومن، انقلابي، يادگيرنده و رقابت پذير، گام برداريد و اهداف ماموريت هاي ذيل را به نحو مناسب و مطلوبي محقق كنيد:
1- جوان گرايي و جانشين پروري با استفاده از خيل عظيم نيروهاي جوان، مومن، مستعد، دانش آموخته و تراز اول كشور
2- برون سپاري وظايف فرعي محوله از طريق رفع تصدي گري از فعاليت هاي غير مرتبط با ماموريت اصلي سازمان و ممانعت از جذب غير ضروري نيروي انساني
3- ترسيم چارچوب برنامه عمل سازمان با هدف چابك سازي رسانه ملي در بخش سرمايه انساني
4- غني سازي مشاغل سازمان با حركت از مشاغل ساده و محدود به مشاغل چند لايه و چند وجهي به منظور كاستن از كميت نيروي انساني و افزودن بر چگالي و كيفيت آنها
5- وحدت رويه در حوزه سرمايه انساني به گونه اي كه امكان نگاه جامع و برنامه ريزي سيستماتيک در گزينش نيروي انساني و ايجاد مكانيزم هاي ارتقاء، تحول و انگيزه مندي فراهم شود.
6- ارتقاء سطح رسانه ملي تا سطح سازمان هاي يادگيرنده جهاني به گونه اي كه كاركنان سازمان همواره پاسخگوي نيازهاي حرفه اي و تخصصي مشاغل خود باشند
7- رفع ضعف ها و كمبود هاي سيستم آموزش مديران سازمان با هدف آشنايي عميق ايشان با تحولات حوزه هاي سياسي، فرهنگي، اجتماعي و فضاي مجازي به منظور مواجه سنجيده و فكورانه با چالش هاي پيش روي رسانه
8- اهتمام ويژه به مركز آموزش با توجه به نقش حياتي و حساسي كه در روزآمد ساختن كاركنان به عنوان سرمايه هاي انساني سازمان در زمينه هاي اعتقادي و تخصصي بر عهده دارد.
ضمن آرزوي توفيق روز افزون جناب عالي در پيشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامي و تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، لازم مي دانم از خدمات ارزشمند جناب آقاي غلامرضايي در مدت تصدي معاونت آموزش و پژوهش صميمانه تشكر و قدرداني كنم.
علي اصغر جعفري از جمله مديران با سابقه رسانه ملي دانش آموخته دكترا در رشته مطالعات امنيت ملي و كارشناسي ارشد مديريت، با گرايش منابع انساني است. وي ، پيش از اين به مدت چهارسال به عنوان مشاور رئيس سازمان و رئيس بسيج صداوسيما بود و براي شكل گيري سازمان تخصصي و رسانه‌اي بسيج صداوسيما گام‌هاي بلندي برداشت، جعفري قبل از آن نيز به مدت 5سال به عنوان مشاور رئيس سازمان و مديركل حوزه رياست صداوسيما مشغول خدمت بود.
مدير مسوولي روزنامه جام جم، مديركلي صداوسيماي استان ايلام، معاونت صدا مركز خراسان از جمله سوابق مسووليتي دكتر علي اصغر جعفري است.
وي در كنار رياست بسيج صداوسيما، رياست شوراي امربه معروف و نهي از منكر رسانه ملي، رياست قرارگاه‌هاي تهديدات نرم، قرارگاه فرماندهي و راهبري سايبري و قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور رسانه ملي را نيز بر عهده داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن