تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين «اچ تي سي» آبنباتي معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱ق.ظ)
نخستين «اچ تي سي» آبنباتي معرفي شد ديزاير 826 نخستين گوشي اچ‌تي‌سي با اندرويد 5 رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ديزاير 320 تنها محصولي نبود که توسط htc در شب گذشته معرفي شد. اين کمپاني تايواني روز گذشته از يک اسمارت فون ديگر که بازهم از سري ديزاير است رونمايي کرد. ديزاير 826 اولين قهرمان اين سري است که با اندرويد 5.0 وارد بازار مي‌شود آن‌هم با رابط کاربري Sense UI.
اما از لحاظ ظاهري، ديزاير 826 تفاوت چنداني با Desire Eye ندارد. محصولي که چند ماه پيش توسط اين کمپاني معرفي شد. البته اين محصول کمي بزرگ‌تر بوده و وزن آن نيز کمي سنگين‌تر است. ضخامت ديزاير 826 تقريبا 8.9 ميلي‌متر است و وزن آن 183 گرم بوده که به نظر زياد مي‌آيد.
اين ديزاير جديد توسط يک صفحه نمايش 5.5 اينچي با وضوح FHD تجهيز شده و از پردازنده 64 بيتي و 8 هسته‌اي اسنپدراگون 615 استفاده مي‌کند. قابليت مکالمه در شبکه LTE و يک دوربين 13 مگا پيکسلي در عقب و 4 مگا پيکسلي در جلو (با فناوري UltraPixel) نيز از ديگر مشخصات اين محصول جديد تايواني است. دو گيگابايت رم، 16 گيگابايت فضاي داخلي و يک باتري 2600 ميلي‌آمپري نيز از ديگر توانايي‌هاي ديزاير 826 است.
با اينکه هنوز هيچ اطلاعاتي در خصوص زمان عرضه رسمي اين محصول توسط کمپاني htc اعلام نشده است اما نام اين محصول هم اکنون در وب‌سايت رسمي اين کمپاني در ايالات متحده برده شده است، هرچند اين موضوع دليلي بر عرضه اين محصول در آمريکا نخواهد بود. البته بر اساس شرايط بازار مي‌توان پيش‌بيني کرد اسمارت فون‌ها، معمولا ابتدا در چين عرضه مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن