تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فسادهای نجومی جامعه ایرانی را مبهوت و شوک‌زده کرده است/ نباید تحت‌الشعاع تقسیم‌بندی‌های سیاسی جناحی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فسادهای نجومی جامعه ایرانی را مبهوت و شوک‌زده کرده است/ نباید تحت‌الشعاع تقسیم‌بندی‌های سیاسی جناحی قرار گرفت
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران هر روزه اخبار تازه‌ای از فساد با ارقام افسانه‌ای و نجومی جامعه ایرانی را مبهوت و شوک‌زده می‌کند که لازم است مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ولی‌اله شجاع‌پوریان عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: پدیده ویرانگر و اعتماد سوز فساد و رانت‌خواری نباید تحت‌الشعاع تقسیم بندی‌های مرسوم سیاسی-جناحی و گروهی، فرصت رشد و فراموشی یابد.

وی ادامه داد: باید باور داشته باشیم طرحی با ظاهر اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی و وابستگی به جریان‌های مختلف سیاسی به ویژه خواری و بده بستان‌های فسادآلود روی آورده اما در حقیقت و واقع چنین فردی نه باور اصلاح طلبی دارد و نه اصولگرایی بلکه فرصت‌طلب و منفعت جویی است که برای رسیدن به مطاع دنیوی و مصونیت از تعقیب قانونی وقضایی خود را به دیگران آویخته است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه خط قرمز همه دلسوزان انقلاب از هر سلیقه و گرایش سیاسی باید مبارزه بی‌امان با فساد مالی و عدم سکوت در برابر دست‌اندازان به بیت‌المال و حقوق عمومی جامعه باشد، بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) برای مبارزه با فساد پیشنهاد می‌شود برای کشف و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم کمیته مبارزه با فساد در کلان‌شهر تهران با محوریت شورای شهر و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های نظارتی تشکیل شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن