تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ساعات کار با ورود فناوری های نوین


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: ظهور فناوری‌های پیشرفته اگر چه موجب افزایش بهره‌وری افراد شده اما در عمل موجب شده آن ها ساعات بیشتری را صرف فعالیت‌های حرفه‌ای کنند.




افزایش ساعات کار با ورود فناوری های نوین


 


 

ظهور فناوری‌های پیشرفته اگر چه موجب افزایش بهره‌وری افراد شده اما در عمل موجب شده آن ها ساعات بیشتری را صرف فعالیت‌های حرفه‌ای کنند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، تحقیقاتی که موسسه Pew در این زمینه با همکاری ۵۳۵ نفر در سپتامبر سال ۲۰۱۴ صورت گرفته، حاکی است که ۴۶ درصد از افراد شاغل در آمریکا معتقدند که اینترنت، ایمیل و تلفن‌های همراه بهره‌وری آن‌ها را افزایش داده است و تنها ۷ درصد گفته‌اند که تصور می‌کنند بهره‌وری آن‌ها به این علت کاهش یافته است.

کارکنان عصر مدرن همچنین فکر می‌کنند که فناوری نحوه کار کردن آن‌ها را هم تغییر داده است. ۳۹ درصد گفته‌اند که به خاطر استفاده از فناوری ساعات کاری منعطف‌تری دارند. ۳۵ درصد از افراد مورد تحقیق نیز اظهار داشته‌اند که استفاده از فناوری‌های یادشده عملاً باعث افزایش ساعاتی شده که آن‌ها در هر روز به کار کردن اختصاص می‌دهند.

تحقیق دیگری که قبلا در سال ۲۰۱۳ انجام شده بود نشان می‌داد که ۹۴ درصد از افراد شاغل در آمریکا کاربر اینترنت هستند و بر اساس تحقیق فعلی ۵۴ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که اینترنت برای انجام کارهایشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ۶۱ درصد از این افراد هم ایمیل را برای انجام کارهایشان بسیار مهم دانسته‌اند.

مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن