تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804633544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام آلبوم های سال 93 فروش بیشتری داشتتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: کدام آلبوم های سال 93 فروش بیشتری داشتتند؟

کدام آلبوم های سال 93 فروش بیشتری داشتتند؟

میزان استقبال مخاطبان بر طبق سایت های پرطرفدار حوزه موسیقی و مطالب جسته و گریخته درباره آمار فروش ماه های گذشته در جراید استخراج شده است.

متاسفانه آمار رسمی فروش موسیقی در کشور ما مانند خیلی از دیگر آمارها موجودیت واقعی ندارد. از این رو میزان استقبال مخاطبان بر طبق سایت های پرطرفدار حوزه موسیقی و مطالب جسته و گریخته درباره آمار فروش ماه های گذشته در جراید استخراج شده است.

مسئله مهم دیگر آمار وحشتناک کپی و پخش غیرقانونی قطعات موسیقی در کشور ماست که با وجود اینکه سایت رسمی مانند «بیپ تیونز» به فروش آهنگ ها با کمترین قیمت ممکن (در حد 100 تومان، 200 تومان) می پردازد اما انگار اکثریت به این «دزدی» عادت کرده اند و کک شان هم بابت این سرقت و پایمال کردن حقوق هنرمندان نمی گزد.

* «سایر سبک ها» نام یکی از سبک های منحصربه فرد در کشور ماست! اگر روزی قسمت تان شدو برای پر کردن فرم آلبومی که می خواهید ارائه دهید به وزارت ارشاد رفتید، با این سبک مواجه خواهید شد؛ سنتی، پاپ، سایر سبک ها!

آلبوم های پاپ
93
خواننده: بنیامین بهادری
ترانه سرا: فرید احمدی
آهنگ ساز: بنیامین بهادری
تنظیم کننده: نیما وارسته

وحید بهادری جزو اولین خواننده های پاپ زیرزمینی بود که روی زمین آمد! این خواننده 31 ساله اهل تنکابن، نخستین آلبومش را سال 85 با عنوان «85»، دومین آلبومش را سال 88 با عنوان«88» و آخرین آلبوم را چند روز مانده به نوروز 93 با عنوان «93» به بازار عرضه کرد.

بنیامین در این آلبوم به سراغ تیم نخستین آلبومش رفت و تمام قطعات را با فرید احمدی و نیما وارسته کار کرد. اتفاقات تلخی قبل و بعد از آلبوم او به وقوع پیوست. اولی فوت همسر بنیامین بهادری در آذر ماه سال گذشته و دومی فوت نیما وارسته تنظیم کننده آهنگ های او در اردیبهشت امسال بود.

بنیامین از خواننده های بسیار پرطرفدار روی استیج است. در اکثر شهرهای قابل اجرا روی صحنه رفته و سال 1389 در لس آنجلس که طبیعتا مهد موسیقی پاپ لس آنجلسی است، در حضور 6000 نفر به اجرا پرداخته است.

توضیحات: او از کسانی است که موسیقی و لحن خواندنش قرابت بسیاری به نواهای مداحی دارد. اولین کارهایی که از او در فضای مجازی پخش شد نیز به مقوله عاشورا اختصاص داشت.


28

خواننده: زانیار خسروی
ترانه سرا: زانیار خسروی، امیرعلی بهادری، فرهاد جهانی
آهنگ ساز: زانیار خسروی، سیروان خسروی، شهاب رمضان، امیرعلی بهادری، فرهاد جهانی
تنظیم کننده: زانیار خسروی، امیرمیلاد نیکزاد، سیروان خسروی

این نخستین آلبوم زانیا رخسروی است که از شش سال پیش قطعاتی را به صورت غیررسمی عرضه کرده بود. اولین قطعات او در فضای موسیقی رپ کار شده بود اما آلبومش فضای متفاوتی دارد.

زانیار 29 ساله تا قبل از انتشار این آلبوم که در روزهای منتهی به نوروز 93 منتشر شد، بیشترین فعالیتش را در حوزه ترانه سرایی داشته است. او در اجراهایی که پس از انتشار آلبوم رسمی 28 داشته، همواره با سالن های پر از جمعیت روبرو بوده که بار دیگر نشاندهنده اقبال عمومی نسبت به خواننده هایی است که ابتدا به صورت غیررسمی چهره شده اند.

توضیحات: موسیقی زانیار خسروی به موسیقی های پاپ پرطرفدار روز - که اکثرا موسیقی به شادمهری دارد - بی شباهت است. جنس موسیقی او قاعدتا برگفته از موسیقی غربی هست اما منظور از غرب در اینجا استانبول نیست!



پاروی بی قایق

خواننده: محسن چاوشی
ترانه سرا: حسین صفا، روزبه بمانی، حسین غیاثی
آهنگ ساز: محسن چاوشی
تنظیم کننده: محسن چاوشی، امیر جمالفرد، امید حجت، کوشان حداد

این هفتمین آلبوم رسمی خواننده 35 ساله خرمشهری است. خیلی ها او را پرطرفدارترین خواننده پاپ داخل ایران می دانند. 10 سال از شروع فعالیت او در فضای غیررسمی می گذرد و هر روز که گذشته، به محبوبیت این خواننده عجیب اضافه شده است.

او در فیلم سنتوری خواند و صحبت هایی پیرامون اینکه قرار بوده در فیلم «چ» حاتمی کیا نیز بخواند مطرح شده بود. «پاروی بی قایق» مهرماه امسال منتشر شده و کاورش کار بزرگمهر حسین پور است. محسن چاوشی نام آلبوم بعدی اش را «چنگیز» عنوان کرده است.

توضیحات: جالب توجه ترین نکته درباره او روی صحنه نرفتنش است. گفته می شود او فقط یک بار به کنسرت موزیسین دیگری رفته و غیر از این، تجربه حضور در سالن های اجرا را کلا ندارد.



ماه هفتم

خواننده: مازیار فلاحی
ترانه سرا: یاحا کاشانی، زهره زمانی، مازیار فلاحی، مهدی کرباسیان
آهنگ ساز: مازیار فلاحی
تنظیم کننده: شهاب اکبری، نوید اسکندر، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، کوشان حداد

صدای او برای اولین بار روی فیلم «مجنون لیلی» به کارگردانی قاسم جعفری شنیده شد. پس از آن در تیتراژ فیلم هات و سریال های دیگری نیز خوانندگی کرده و می شود گفت در این حوزه به همراه احسان خواجه امیری محبوب ترین است. نخستین آلبوم این خواننده 40 ساله فروردین 90 و آخرین آلبوم او مهر ماه امسال به بازار عرضه شده است.

توضیحات: در بین این همه خواننده پاپ که موسیقی به اصطلاح غمگین ارائه می دهند، گفته می شود مازیار فلاحی سلطان غم است؛ حالا خودتان حسابش را بکنید! ماجرا تا جایی پیش رفته که او چند بار روی استیج، حین خوانندگی خودش نیز اشک ریخته است.



مدار بی قراریخواننده: بابک جهانبخش
ترانه سرا: محسن شیرالی، بابک جهانبخش
آهنگ ساز: بابک جهانبخش، امیر میلاد نیکزاد، انوشیروان نتقوی
تنظیم کننده: امیرمیلاد نیکزاد، امیرحسین اویسی، رضا تاجبخش، نیمان، انوشیروان تقوی، مسعود همایونی، امیرحسین کاشانیان، معین راهبر

نخستین آلبوم بابک جهانبخش 31 ساله با عنوان «چی شده» سال 84 به بازار آمد. دومین آلبومش با فاصله ای سه ساله و در سال 87 عرضه شد اما از سال 89 به صورت مرتب، هر سال یک آلبوم منتشر کرده که آخری اش همین «مدار بی قراری» است که شهریور امسال عرضه شد. او یکی از پنج خواننده برتر کنسرت های پاپ ایران است. کنسرت هایش پیوسته سلد اوت می شود و چند اجرای خارج از کشور نیز برگزار کرده است.

توضیحات: بابک جهانبخش هم مانند اکثر پاپ استارهای روز موسیقی، صدای زیر دارد و لحن خواندنش همان حالت ملتمسانه و ناله وار را که امروز مورد توجه اکثریت مخاطبان موسیقی پاپ است، به خوبی بیان می کند.


آلبوم های سنتی

فصل عاشقی

خواننده: سالار عقیلی
شاعر: اسحاق انور، رضا دربندی، حافظ
آهنگ ساز: رضا دربندی، اسحاق انور
تنظیم کننده: پویا سرایی، غلامرضا صادقی

سالار عقیلی در سال جاری تا امروز سه آلبوم منتشر کرده و از این حیث رکورددار است. در واقع فصل عاشقی ششمین آلبوم او از سال گذشته تا شهریور امسال است.

زمانی علیرضا افتخاری با اختلاف فراوان پرکارترین خواننده موسیقی (تقریبا) سنتی بود.

فصل عاشقی از نوازندگان سرشناسی همچون ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، علیرضا خورشیدفر و کریم قربانی بهره برلده است.
این آلبوم باوجود اینکه فقط سه ماه از انتشارش می گذرد، در بازار نه چندان پررونق موسیقی سنتی استقبال خوبی داشته است.





















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن