تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌های مناسبتی جایگزین پروژه‌های تاریخی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پروژه‌های مناسبتی جایگزین پروژه‌های تاریخی شده است
علیرضا سبط احمدی گفت: تلویزیون نسبت به سینما چند کار تاریخی و معاصر را پیش می‌برد و چندین پروژه تاریخی در دستور کار دارد.


"علیرضا سبط احمدی" تهیه کننده تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌های تاریخی گفت: پروژه‌های تاریخی هزینه و پروداکشن بسیار زیادی را می‌طلبد، نیاز به لباس، دکور،‌ فیلمنامه، تحقیق و پژوهش دارد. به تبع آن صحنه آرایی، وسایل صحنه، خاص خود را می‌طلبد.
 
وی خاطرنشان کرد: در تلویزیون با توجه به مشکلات اقتصادی که در حال حاضر هست پروژه‌ها را معطوف به پروژه‌های مناسبتی که بتوانند به پخش برسانند معطوف کرده‌اند. با توجه به محدود بودن اجرا و بالا بودن هزینه تولید پروژه‌های تاریخی، فیلمسازان کمتر سراغ این موضوعات می‌روند. این نوع کارها معمولا باید با سرمایه گذاری دولت انجام شود.
 
این کارگردان ادامه داد: کارهای تاریخی به دلیل اینکه در زمان خاص و مشخصی روایت می‌شوند، اسپانسر کمتری دارند.
 
وی درباره کارهای تاریخی سینما نسبت به تلویزیون گفت: در سینما به نسبت سرمایه گذاری کارها خیلی کمتر شده است ولی باز تلویزیون چند کار تاریخی و معاصر را با وجود مشکلات اقتصادی پیش می‌برد و چندین پروژه تاریخی در دستور کار دارد.
 
سبط احمدی در پایان گفت: توقف‌هایی که در حین کار به وجود می‌آید، به خاطر کمبود بودجه باعث بیشتر شدن هزینه‌ها می‌شود، به همین خاطر پروژه‌هایی در صدا و سیما آماده هستند ولی به خاطر مشکلات مالی کا را شروع نکردند.
 

انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن