تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803889824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر مدیریتـی و تداوم حرکت توسعه محور بازار سرمایه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون سازمان بورس عنوان کرد:
تغییر مدیریتـی و تداوم حرکت توسعه محور بازار سرمایه
عضو هیأت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس تغییر مدیریتی در سازمان را اقدامی در جهت تداوم حرکت توسعه محور بازار سرمایه دانست و تأکید کرد قطعا مدیریت جدید، ضمن اهتمام به حل مشکلات صنایع، تدابیر لازم برای تداوم حرکت بازار سرمایه در مسیر توسعه روزافزون و ایفای نقش جدی در نظام اقتصادی خواهد داشت.


به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنـا)،  علی سعیدی با بیان اینکه توسعه بازار سرمایه که به همت تمامی دست اندرکاران این بازار آغاز گردیده، دارای حرکتی مستحکم است، افزود: این حرکت با شدت بیشتری، در دوران مدیریت جدید ادامه خواهد یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: براساس مأموریتی که ماده 2 قانون بازار اوراق بهادار بر عهده سازمان بورس گذاشته، حمایت از حقوق سرمایه­ گذاران در اولویت برنامه­ های سازمان قرار دارد و در این راستا، تلاش خواهد شد حمایت لازم از سرمایه­ گذاران حقیقی و حقوقی که با اعتماد به بازار سرمایه، در این بازار سرمایه گذاری کرده اند، صورت گیرد.
 
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس افزود: برنامه راهبردی سازمان که تحت نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی رصد می­شود، به گونه­ ای تدوین شده که اطمینان بخش حرکت رو به جلو بازار سرمایه باشد، ضمن اینکه برنامه­ ها برای تمامی نهاد های مالی از جمله شرکت­ های تأمین سرمایه، کارگزاران، مشاوران سرمایه­ گذاری، سبدگردان­ ها و پردازشگران اطلاعات مالی به مانند گذشته توسعه محور خواهد بود و سازمان به گونه­ ای برنامه­ ریزی کرده تا تمرکز بر توسعه ضمن اجرای کامل وظایف اجرایی در برنامه تمامی این نهادها باشد، بنابراین تمامی نهادهای مالی به تلاش­ های بی وقفه خود در جهت ایفای نقش مؤثرتر در بازار سرمایه ادامه خواهند داد.
 
سعیدی با بیان اینکه سازمان بورس همواره مستظهر به پشتیبانی شورای عالی بورس و اوراق بهادار، چه از طریق ارائه راهکار و چه از طریق وضع مقررات بوده و نیز برخوردار از حمایت تمامی ذینفعان این بازار بوده است، گفت: ثبات ترکیب شورای عالی بورس خود از نقاط قوت بازار سرمایه است و دست اندرکاران بازار با امعان نظر به این موضوع، حرکت توسعه محور بازار سرمایه را مفروض داشته باشند.
 
عضو هیأت مدیره سازمان بورس ادامه داد گسترش تأمین مالی از محل وجوه عمومی از اهداف بازار سرمایه است، صد البته رونق بازار اولیه بدون رونق در بازار ثانویه ممکن نیست و به همین علت سازمان بورس به توسعه متوازن این دو بازار خواهد پرداخت.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال 1393 حدود 70 مجوز سرمایه­ گذاری خارجی صادر شده که این رقم در مقایسه با سال­های گذشته بی سابقه تلقی می شود، افزود: برنامه سازمان سوق دادن سرمایه­ های خارجی به سمت صندوق ­های پروژه، صندوق­ های زمین و ساختمان و صندوق­ های سرمایه­ گذاری و همچنین بازار ثانویه است.
 
وی گفت: در بین نهادهای مالی متقاضی تأسیس، حضور متقاضیان خارجی وجود دارد که خود از عواملی خواهد بود که در آینده نزدیک، بازار سرمایه کشور را به بازارهای بین المللی متصل خواهد کرد، همچنین در بین متقاضیان تأسیس نهادهای مالی، تقاضای تأسیس شرکت­ های تأمین سرمایه و مشاور سرمایه­ گذاری و همچنین سبدگردان وجود دارد که به توسعه دانش حرف ه­ای کمک شایانی خواهد کرد.
 
سعیدی در پایان، تصریح کرد حضور نیروهای جوان، تحصیل کرده و دارای انگیزه در کنار پیشکسوتان در بازار سرمایه کشور، صحنه­ای بدیع و ترکیبی موزون از درایت و انرژی ایجاد کرده که این ظرفیت، در کنار تدابیر دولت و مجلس محترم برای تقویت جایگاه بازار سرمایه و رفع نگرانی های فعالان این بازار، توسعه روزافزون بورس را رقم خواهد زد.


انتهای پیام/

 






تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن