تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبديل هلال احمر ايران به بازوي قوي فدراسيون در حوزه درمان و توانبخشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰ب.ظ)
معاون بهداشت، درمان و توانبخشي: تبديل هلال احمر ايران به بازوي قوي فدراسيون در حوزه درمان و توانبخشي معاون بهداشت، درمان و توانبخشي، گفت: اميدواريم حضور دبيرکل فدراسيون بين المللي زمينه آغاز همکاري هاي بيشتر را فراهم کند تا از اين طريق هلال احمر ايران در حوزه درمان و توانبخشي به يکي از بازوهاي قوي فدراسيون تبديل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، الحاج آمادو گوئيه سي، دبيرکل فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب سرخ و هلال‌احمر در اين بازديد از معاونت بهداشت درمان و توان‌بخشي با اشاره به اينکه فدراسيون به دنبال گسترش همکاري‌هاي خود با ايران است اظهار اميدواري کرد بر چارچوب اين مذاکرات سه‌روزه بتوان زمينه‌هاي جامعي براي استفاده از توانمندي‌هاي ايران نه‌فقط در منطقه منا، آسيا و آفريقا بلکه در ميان همه اعضاي فدراسيون فراهم کرد.
وي گفت: قطعاً اين زمينه همکاري‌ها با ايران بسيار مثبت بوده و مطمئنم با توانمندي‌هاي هلال‌احمر ايران اهدافي که ترسيم‌شده محقق خواهد شد.
وي همچنين از خدمات و تلاش‌هاي بهداشتي درماني هلال ايران در سطح ملي و بين‌المللي تشکر کرد.
دکتر سيد رضا رئيس کرمي، معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشي در اين بازديد گفت: اميدواريم حضور دبير کل فدراسيون بين‌المللي زمينه آغاز همکاري‌هاي بيشتر را فراهم کند تا از اين طريق هلال‌احمر ايران در حوزه درمان و توان‌بخشي به يکي از بازوهاي قوي فدراسيون تبديل شود.
وي با اشاره به اينکه هلال‌احمر ايران فعاليت‌هاي جامعي در حوزه دارو، توان‌بخشي و سلامت در خارج از کشور ارائه مي‌کند افزود: هم‌اکنون در ۳۱ استان کشور مراکز درماني هلال‌احمر ايران فعال بوده و ۴ واحد بيمارستان صحرايي نيز در مواقع بحران خدمت‌رساني به آسيب ديدگان را بر عهده دارد.
وي گفت: هلال‌احمر ايران در حوزه توان‌بخشي نيز بيش از ۱۰۰ مرکز فعال در سطح کشور داشته و در اين زمينه بنيان گزار ارائه خدمات توامنبخشي در کشور است.
به گفته رئيس کرمي داروخانه‌هاي هلال‌احمر ايران نيز در سراسر کشور خدمات دارويي خاص به بيماران صعب‌العلاج ارائه مي‌کند.
معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشي جمعيت هلال‌احمر، گفت: هلال‌احمر ايران هم‌اکنون در ۳۲ مرکز سلامت خارج از کشور در ۲۰ کشور خدمات متفاوت بهداشتي و درماني ارائه مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن