تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819670687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان
یک روان شناس گفت: مهمترین تاثیراتی که موجب تبدیل جمع گرایی به جمع گریزی می شود، استفاده بیش از حد بازیهای رایانه‌ای در کودکان است.


 حسین ابراهیمی مقدم روان شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: کودکانی که به استفاده بیش از اندازه به بازی های رایانه ای می پردازند در روابط اجتماعی شان دچار مشکل می شوند و همچنین نداشتن مهارتهای کافی در روابط اجتماعی تاثیر بسزایی بر رفتار آنها می گذارد.
 
ابراهیمی مقدم با اشاره به اینکه بازیهای رایانه‌ای بر رفتار کودکان تاثیر منفی دارد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه بیشتر بازی‌های رایانه ای با افزایش سطح پرخاشگری  و یا افت تفکرات اخلاقی همراه است، پیشنهادی کنیم استفاده از این بازی ها با احتیاط صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه والدین باید شخصا به انتخاب بازیها نظارت داشته باشند، اظهار داشت:با استفاده از پر کردن اوقات فراغت کودکان به نحوی دیگر و به طور درست و همچنین استفاده گروهی از این بازیها می توان بر رفتار اجتماعی آنها تاثیر گذاشت و به طور غیر مستقیم می توان جلوی استفاده بیش از حد از این بازی‌ها را گرفت.
 
ابراهیمی مقدم تصریح کرد: بهتر است حداقل امکان ابزارهای رایانه ای را در جاهایی مورد استفاده قرار داد که محل تردد و رفت و آمد دیگر اعضای خانواده باشد و به این ترتیب ؟ از کودکان در خصوص این بازی‌ها صورت گیرد.
 
انتهای پیام/   







تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن