تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین طفلان مسلم برای آزاد سازی نوجوانان از قصاص


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: آیین طفلان مسلم برای آزاد سازی نوجوانان از قصاص جامعه > قضایی - به همت جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی (ع) همایش اختتامیه آیین« طفلان مسلم» با موضوع نجات و حمایت ازنوجوانان معارض قانون در تالار ایوان شمس برگزارشد.
همایش طفلان مسلم همایش اختتامیه آیین« طفلان مسلم» با موضوع نجات و حمایت ازنوجوانان معارض قانون در تالار ایوان شمس توسط جمعیت امام علی برگزارشد.


همایش طفلان مسلم در این مراسم آزیتا حاجیان بازیگر سینما و تلویزیون هم حضور داشت.


همایش طفلان مسلم موسس جمعیت امام علی با دعوت از صفر به روی سن ، او را در آغوش گرفت و اعلام کرد: کسی که با حمایت 20 هزار نفر از مردم از سراسر دنیا به زندگی بازگشت، امروز پیش ماست .


همایش طفلان مسلم طفلان مسلم آیینی است ویژه ایام محرم که از سال 1385با محوریت آزادسازی کودکان ونوجوانان محکوم به قصاص وبا هدف آگاهی ‌بخشی نسبت به عوامل ریشه‌ای بروز جرم درمیان نوجوانان کار خود ر ا آغاز کرد.


همایش طفلان مسلم این مراسم با شعار "برطفلان مسلم دیروزمی‌گرییم،آیا برای طفلان مسلم امروزمی‌کوشیم؟" تا کنون 18 نوجوان محکوم به قصاص و ده ها نوجوان با جرم هایی جز قتل را آزاد کرده است.


همایش طفلان مسلم در این مراسم مادر قاتل وحید که در 16 سالگی یوسف رضایی را در یک نزاغ کشته بود هم حضور داشت که فرزندش در آذرماه سال جاری پس از هفت سال، همزمان با سالروز وفات یوسف، بخشیده شد.


همایش طفلان مسلم صفر توانست با کمک کمپینی که در فضای مجازی ایجاد شد با کمک 20 هزار نفر از سراسر دنیا مبلغ وجه الرضایه اش را تامین کند.


همایش طفلان مسلم همایش طفلان مسلم




به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین، شارمین میمندی‌نژاد موسس جمعیت امام علی (ع) با اشاره به ماجرای هابیل و قابیل در قرآن گفت: انسان هر زمان که به کلام آگاه شود و توبه کند، رستگار خواهد شد.بزرگ‌ترین وظیفه انسان‌ها بر سر صحنه تئاتر زندگی این است که چون هابیل زندگی کنند.چون زمانی که هابیل متوجه شد قابیل قصد کشتن او را دارد، گفت: من دست به خون‌ریزی نمی‌زنم. وی گفت: طبق آیه 30 سوره بقره وقتی خدا انسان را می آفریند، فرشتگان ناراحت می شوند و می گویند انسان خون ها خواهد ریخت. اماانسان متعالی خون نمی‌ریزد و همین رمز برتری آدم بر فرشته است؛ زیرا انسان بر خلاف فرشتگان، مجبور نیست، و چونان خداوند، صاحب اختیار است و می تواند خون را با خون جبران نکند. مادری که از خون فرزندش بگذرد،فرزندش را تا جایگاه والاترین صالحان بالا می برد، زیرا جامعه را تعلیم می دهد به شفقت و پرهیز از خونریزی. امروز خانواده یوسف عزیز ، گواهان زنده ای هستند بر امکان تعالی بشر و دست یافتن به صلح و مهر در این سیاره خاکی. جهان ما را خشونت فراگرفته و اگر جمعیت امام علیدر پرونده های قتل ورود می کند، به این دلیل است که اعتقاد داریم هر بخشش، قدمی است بزرگ به سوی کاهش خشونت در جامعه».     47232

کلید واژه ها: اربعین - قصاص -




یکشنبه 23 آذر 1393 - 18:06:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن