تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه نخستین آفرینواره محرم، آیین آیینه در زنجان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اختتامیه نخستین آفرینواره محرم، آیین آیینه در زنجان برگزار می شود خبرگزاری پانا: پنجشنبه 27 آذرماه ساعت 15 آیین اختتامیه نخستین آفرینواره محرم، آیین آینه در زنجان برگزار می‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۲ آذر ساعت 13:01



به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مراسم اختتامیه نخستین آفرینواره محرم، آیین آینه روز پنج‌شنبه 27 آذرماه ساعت 15 در تالار هنر فرهنگسرای اما خمینی (ره) شهر زنجان برگزار خواهد شد.
وی آمار آثار رسیده به دبیرخانه این آفرینواره را به این شرح اعلام کرد: درنهایت تعداد 42 فیلم، 75 فیلم‌نامه و 901 قطعه عکس به دبیرخانه این آفرینواره ارسال‌شده است که هم‌اکنون مراحل انتخاب و داوری آثار در حال انجام است.
وی در خصوص نمایش آثار راه‌یافته گفت: عکس‌هایراه‌یافته به بخش مسابقه از روز دوشنبه 24 الی 30 آذرماه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان به نمایش گذاشته می‌شوند و فیلم‌های منتخب نیز در دو روز، چهارشنبه و پنج‌شنبه26 و 27 آذر در محل تالارهنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) به نمایش درخواهد آمد.
الماسی در خصوص اعلام اسامی هیات داوران و آثار راه‌یافته نیز گفت در هفتهٔ آینده این اسامی اعلام خواهد شد.
وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت برگزاری این آفرینواره در استان زنجان گفت: بر همین اساس طبق توافق انجام‌شده با صدا و سیمای مرکز زنجان آثار منتخب نخستین آفرینواره محرم، آیین آینه از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.
نخستین آفرینواره محرم، آیین آینه باهدف ثبت عزاداری باشکوه سید و سالار شهیدان که هرساله در شهر زنجان و در قالب حسینیه زینبیه و حسینیهٔ اعظم این شهر صورت می‌پذیرد و نیز ارائه تصاویری هنری از دریچه سینما و عکاسی از این واقعه بزرگ مذهبی از تاریخ 10 الی 14 آبان ماه و با حضور فیلم‌سازان، عکاسان و فیلم‌نامه‌نویسانی از سراسر کشور برگزار شد. هنرمندان شرکت کرده در این آفرینواره در این پنج روز با ثبت جوانب مختلف عزاداری حسینی در شهر زنجان و روستاهای اطراف و همین‌طور مراسم‌های مختلفی که درجریان ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخ می‌دهد آثار تولیدشده خود را تا 5 آذرماه تکمیل و به دبیرخانه آفرینواره ارسال کردند. بیشت 400 فیلم‌ساز، عکاس و فیلم‌نامه‌نویس در این گردهمایی بزرگ مذهبی و هنری حضور داشتند.



 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن