تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803858044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنامه آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی پرباراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله مظاهری : کارنامه آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی پرباراست اصفهان-ایرنا- رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی به همایش نکوداشت آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی گفت: کارنامۀ خدمات این عالم خدوم؛ کارنامه ای پربار و ذو وجوه است.


به گزارش ایرنا، آیت الله حسین مظاهری روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت همایش نکوداشت آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی افزود: برگزاری این مراسم گرامی که به منظور تکریم از شخصیّت و خدمات عالم جلیل القدر آیت الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی تشکیل گردیده، اقدامی شایستۀ تحسین است.
وی اضافه کرد: احترام به خدمت گذاران راستین دین و شریعت، وظیفه ای ضروری است و هم بدان سبب که کارنامۀ خدمات این عالم خدوم؛ کارنامه ای پربار و ذو وجوه است.
وی افزود: به ویژه عطف توجه و اهتمامِ خاصّ ایشان به حوزه علمیّه و تربیت طلّاب و سربازان حضرت ولی عصر«ارواحناه فداه» از دیرباز، زبانزد بوده و تأسیس مدرسۀ دارالحکمه حضرت باقر العلوم«علیه السّلام» در حوزۀ علمیّۀ اصفهان «صانها الله عن الحدثان» که همواره یکی از مدارس ممتاز و پرجمعیّت در این حوزۀ کهن بوده است و فضلا و روحانیونِ پرشماری در آن تربیت یافته اند، یکی از افتخارات روشن این کارنامه است.
آیت الله مظاهری افزود: در کنار این مدرسه علمیّه، مرکز تحقیقات علمی و دینی امام امیر المؤمنین«علیه السّلام»، ابتکار و خدمت دیگری است که این عالم پرتلاش به منظور نشر و ترویج معارف نورانی اهل بیت عصمت و طهارت«علیهم السلام» بنیان گذاری کرده اند.
وی افزود: از جملۀ ثمرات و نتایج شیرین آن، احیا و انتشار محققانۀ کتاب روایی عظیم القدر و گرانسنگ«وافی» علامۀ عالی مقام فیض کاشانی«قدس سرّه الشریف» و همچنین تدوین یک دورۀ تفسیر قرآن کریم به زبان های خارجی است که اقدامی نوین و تحسین برانگیز است.
رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: از این خدمات صادقانۀ علمی و فرهنگی که بگذریم، خدمات پرشمار ایشان در عرصۀ اجتماعی از قبیل ساخت مساجد و بیمارستان های متعدّد و نیزکتابخانه عمومی امام امیرالمؤمنین«علیه السلام» و سایر فعالیت های فراوان اجتماعی این عالم مردمی است که باعث شده تا ایشان در طی سال های متمادی؛ همواره از احترام و جایگاه اجتماعی خاصّی برخوردار باشند.
وی با اشاره به حضور آگاهانۀ این عالم بزرگوار در جریان انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور وی در نهضت و انقلاب شکوهمند اسلامی چه قبل و چه بعد از آن و قرار گرفتن در صف یارانِ امام راحل عظیم الشّأن«رضوان الله تعالی علیه» و وفاداری به آرمان های متعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از دیگر وجوه شخصیّتی این عالم انقلابی است که پیوسته مایۀ پشتیبانی و دلگرمی علاقه مندان به اسلام و انقلاب اسلامی و نیز موجب علاقه مندی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب«قدّس سرّه الشّریف» به وی بوده است.
وی افزود: از خداوند سبحان مزید تأییدات عالیۀ الهیه و استمرار توفیقات این عالم گرامی را در خدمت خالصانۀ به اسلام و مسلمین و حوزه های علمیّه و تربیت نسل جوان طلاّب عزیز مسألت می کنم.«والله ولیّ العصمة و التوفیق».
وی در پایان گفت: از مرکز مدیریّت حوزۀ علمیّۀ اصفهان و سایر متصدّیان برگزاری این مراسم و همۀ شرکت کنندگان در آن صمیمانه تشکّر می کنم.
همایش نکوداشت آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی پیش از ظهر امروزبا حضورآیت الله مظاهری،امام جمعه اصفهان،استاندار و جمعی از روحانیون و مقامات عالی رتبه اصفهان درموسسه اهل بیت اصفهان برگزار شد.
پ/8114


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن