تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل رومینگ ملی در کل کشور تا پایان بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عمیدیان خبر داد:
تکمیل رومینگ ملی در کل کشور تا پایان بهمن
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رومینگ ملی در تمام استانهای کشور بین هر سه اپراتور تا پایان بهمن ماه تکمیل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانعلی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت یازدهمین سال تاسیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی در خصوص تعیین هویت کاربران اینترنتی در فضای مجازی گفت: منظور از تعیین هویت، هویتی است که قابلیت دسته‌بندی بدون ورود به محتوا را دارد و تعیین هویت به منظور ورود به حریم خصوصی نیست که این فرآیند تنها در ایران وجود ندارد و هویت مدیریت دسته‌بندی اقشار مختلف جامعه ارائه خدمات است.

عمیدیان در خصوص آخرین وضعیت رومینگ ملی در کشور افزود: رومینگ ملی از پیچیده‌ترین مسائل فنی در سطح دنیاست و در کشور ما هم 3 سال پیش تصمیم به اجرای رومینگ ملی در کشور شد تا اختلالات کاهش و کیفیت آنتن‌دهی اپراتورها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه رومینگ ملی در بخشهایی از کشور راضی کننده است اظهار کرد: من در اجرای رومینگ ملی در قسمتی از استانها راضی هستم اما در برخی استان‌ها هنوز این مشکل وجود دارد که تلاش داریم تا بهمن‌ماه رومینگ ملی که اپراتور تلفن همراه تکمیل شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه با اشاره به اینکه رومینگ ملی با رایتل کامل و با اپراتور دیگر هنوز باید مدیریت شود تصریح کرد: رومینگ ملی بین اپراتور سوم و اپراتور اول تلفن همراه و همچنین اپراتور سوم با اپراتور دوم تلفن همراه کامل است اما در مورد دو اپراتور دیگر در بخشی از استانها انجام شده است که اپراتوردوم تلفن همراه در مجموع در 13 استان رومینگ ملی را  انجام داده است و در مابقی استانها بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته تا بهمن انجام خواهد شد.

عمیدیان در خصوص تعدد مشترکان روم شده در 18 آذرماه سال جاری گفت: تعداد مشترکان روم شده اپراتور دوم تلفن همراه در شبکه همراه اول 2663 است  و تعداد مشترکان روم شده  در شبکه اپراتور دوم تلفن همراه 5 هزار و 462 مشترک است و تعداد مشترکان روم شده رایتل با ایرانسل 85 هزار نفر است که از تعداد مشترکان روم شده رایتل با همراه اول بیشتر است.

اپراتورها باید همه مصوبات را بدون راه در رویی در مورد ارتقا نسل سه و بالاتر از انجام دهند و این طرح نیز قطعا باید اجرا شود.

وی افزود: فضای تعامل رگلاتوری با اپراتورها نسبت به گذشته متفاوت است و نام فورکابلیتی یکی از خدماتی است که حاکمیت به دنبال آن است و این کار از همان روز جلسات کارشناسی‌اش انجام شده و اپراتورها و رگلاتوری از تجهیزات موجود برای نسل اطلاع دارند.

عمیدیان اظهار کرد: ما به منظور اجرای طرح نامبرفورکابلیتی  ما به دنبال این هستیم که مناقصه‌ با اپراتورها شروع کنیم و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک این موضوع نیز سامان پیدا کند چرا که تاخیر اجرای آن به دلیل فنی است.

وی افزود: مشکلی که در ارائه خدمت باند پهن در قسمت ثابتی داشتیم توسعه با تاخیر مواجه بود.

وی در خصوص پروانه شرکت‌های CAP با وجود اختلاف نظر در یکی دو مورد دیگر تصمیم داریم در جلسه آینده کمیسیون تنظیم و مقررات آنچه که باید به عنوان پروانه صادر شود برای شرکت‌های  CAP صادر خواهیم کرد.

خبر در حال تکمیل است/








تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن