تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آفرينواره عاشورايي اروند در خرمشهر به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۲ق.ظ)
آفرينواره عاشورايي اروند در خرمشهر به كار خود پايان داد مراسم اختتاميه آفرينواره عاشورايي با معرفي نفرات برتر در تالار خليج‌فارس خرمشهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، آفرينواره عاشورايي اروند از تاريخ 14 تا 18 آذر به‌ صورت همزمان در شهرهاي آبادان، خرمشهر و مرز شلمچه برگزار شد.
در اين آفرينواره علاوه بر حضور عكاسان، 10 گروه چهارنفره براي تهيه فيلم از پياده‌روي بزرگ عزاداران اربعين حسيني در منطقه حضور يافتند، از ديگر مراحل برگزاري اين آفرينواره مي‌توان به نمايش 82 عنوان فيلم كوتاه در تالار مهر شهر آبادان و سالن خليج‌فارس خرمشهر از تاريخ 15 تا 17 آذر، برگزاري نمايشگاه عكس در موزه هنرهاي معاصر آبادان نام برد.
آفرينواره عاشورايي اروند با همكاري انجمن سينماي جوانان ايران، دفتر آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند و با حضور فيلم‌سازان و عكاسان 10 استان حاضر در پنجاه و دومين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان، اروند برگزار شد، آثار توليدشده در اين آفرينواره در قالب بخش ويژه جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان، اروند به نمايش درآمد.
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد اروند در آيين اختتاميه نخستين آفرينواره عاشورايي اروند، اظهار كرد: سينماي ديني و دفاع مقدس يكي از سينماهاي مهم كشور است كه سازمان منطقه آزاد اروند با در نظر گرفتن اين موضوع در سال آينده نيز آفرينواره عاشورايي اروند را برگزار مي‌كند.
سيد مرتضي نعمت زاده در ادامه ضمن قدرداني از سينماگران كشور ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند يک مشوق بسيار خوب براي آن‌ها است.
وي با اشاره به نخستين آفرينواره عاشورايي اروند، افزود: آئين‌هاي عاشورايي از يک خصوصيت ويژه برخوردار است به‌ نوعي كه مي‌توان از آن به‌عنوان يک الگو يادكرد.
نعمت زاده تصريح كرد: هنر عاشورايي، هنري است كه دغدغه هر هنرمند ايراني با هر تفكر و انديشه كه در اين منطقه زندگي مي‌كند را دارد.
وي بيان كرد: با يک برنامه‌ريزي خوب مي‌توان چنين آيين‌هايي را به يک رويداد عظيم فرهنگي در كشور تبديل كنيم.
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد اروند تأكيد كرد: ما اعتقاد داريم سينماي عاشورايي مي‌تواند، يكي از شاخصه‌هاي اصلي سازمان منطقه آزاد اروند باشد.
مسؤول انجمن سينماي جوان آبادان نيز اظهار كرد: از ابتداي ماه محرم امسال، 10 گروه از 10 استان كشور براي تهيه فيلم‌هاي عاشورايي به خرمشهر و آبادان دعوت و مستقر كرده بوديم كه از برترين‌ها در اين اختتاميه تقدير شد.
وي افزود: اين مراسم كه در تالار خليج‌فارس شهرستان خرمشهر برگزار شد، با حضور ايل‌بيگي، مديرعامل انجمن سينماي كشور، نعمت زاده معاونت فرهنگي و گردشگري منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام زم، دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ديگر مسؤولان دو شهر خرمشهر و آبادان همراه بود.
عيدان تصريح كرد: اتفاق جديدي بود كه بتوانيم 10 گروه از 10 استان مختلف كشور با نگاه‌هاي متفاوت براي تهيه فيلم و عكس به خرمشهر و آبادان در محرم دعوت كنيم و اميدواريم اين بنايي باشد براي سال‌هاي آينده تا بتوانيم از سراسر كشور گروه‌هايي را در شلمچه به‌منظور تهيه فيلم‌هايي از مراسم باشكوه اربعين حسيني نيز مستقر كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن