تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802973723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی های لازم برای صادرات به روسیه درحال انجام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تشریح صادرات به روسیه در گفت وگوی پانا با رییس انجمن تولیدکنندگان مرغ: برنامه ریزی های لازم برای صادرات به روسیه درحال انجام است خبرگزاری پانا: رییس انجمن تولید کنندگان مرغ با بیان اینکه صادرات مرغ به روسیه هنوز عملیاتی نشده است ،بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای صادرات مرغ به روسیه درحال انجام است و درحال حاضر توافق هایی میان استاندارد ایران و روسیه در دست انجام است که براساس آن استاندارد مورد نظر روس ها در تولید مورد توجه قرار می گیرد .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 08:27



محمد یوسفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادهایی در این زمینه منعقد شده است ، عنوان کرد: صحبت های اولیه ای در این زمینه صورت گرفته و پیش نویس هایی نیز برای قراردادها منعقد شده اما تا تفاهم نامه استاندارد میان دو کشور عملیاتی نشود صادرات صورت نخواهد گرفت .
یوسفی درخصوص ارجاع محموله مرغ صادراتی به روسیه اظهار کرد: استانداردهای دو کشور باید با هم مبادله شوند و شاید نیاز باشد که تغییراتی در این استانداردها ایجاد شود اما بازگشت این محموله به معنای کیفیت پایین تولید آن نیست .
بازار روسیه قابلیت جذب مازاد تولید مرغ داخلی را دارد
وی تاکید کرد: بازار روسیه قابلیت جذب مازاد تولید مرغ داخلی را دارد و در حال حاضر هم بخشی از تولید به افغانستان و عراق صادر می شود که البته کافی نیست چون ماهانه 20 تا 30 هزار تن از تولید صادر می شود .
رییس انجمن تولید کنندگان مرغ با بیان اینکه حدود 100 هزار تن مازاد مرغ ذخیره سازی در کشور وجود دارد ، عنوان کرد: اگر پیش نویس قراردادهای منعقد شده به روسیه منجر به صادرات شود مازاد تولید در کشور امکان صادرات را خواهد داشت و شرکت پشتیبانی امور دام نیز مکلف شده است در بحث صادرات فعالیت کند و تنها برای ذخیره سازی اقدام نکند .
وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود مطرح شدن امکان صادراتی به بازار روسیه هنوز هیچ قرارداد منجر به صادرتی منعقد نشده است ، اضافه کرد: بخش خصوصی تحرک لازم را برای استفاده از ظرفیت موجود داشته است و ساز وکارها و توافقاتی که وجود داشته هنوز منجربه کار اجرایی نشده است .
رییس انجمن تولید کنندگان مرغ با اشاره به مشکلات صنعت مرغ بیان کرد:البته این واردات نیست که مشکلاتی را برای صنعت مرغداری کشور به وجود آورده و این صنعت با دشورای هایی در تولید مواجه است که مهمترین آن توزیع ذخیره های شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت های نازل است .
ذخیره سازی کالاها به مدیریت نیاز دارد
وی در پاسخ به این پرسش که ذخایر مرغ دارای تاریخ مصرف زمانی هستند و شرکت پشتیبانی امور دام نیز چاره ای جز عرضه ندارد ، تصریح کرد:حتی برای ذخیره سازی نیز نیاز به مدیریت وجود دارد و مازاد ذخیره سازی به طور حتم موجب نابسامانی در عرضه و تقاضا می شود .
یوسفی در پاسخ به این پرسش که مازاد تولید می تواند در اختیار شرکت های تولیدکننده فرآورده های گوشتی قرار گیرد ، تصریح کرد: انچه مسلم است کشور با مازد تولید مواجه است و حداقل با ماهانه 20 هزار تن مازاد مواجه هستیم که باید برای آن تدابیر صادراتی اندیشیده شود .
وی با بیان اینکه تولید باید کاهش یابد ،تصریح کرد: مرغداران در حال حاضر با 1000 تومان زیان در هر کیلوگرم تولید مواجه هستند .
رییس انجمن تولید کنندگان مرغ با اشاره به واردات مرغ در شرایط مازاد تولید و ذخیره سازی گسترده گفت: معاونت امور دام اجازه ترخیص این مرغ های وارداتی را صادر نکرده است و به طور عمده این مرغ های وارداتی از برزیل و ترکیه به کشور وارد شده است .
وی در پاسخ به این پرسش که واردات مرغ توسط بخش خصوصی یا دولتی صورت گرفته است ،ادامه داد: بخش خصوصی وارد کننده مرغ بوده اما مجوزهای واردات توسط دولت صادر شده است .
یوسفی عنوان کرد:این میزان واردات درشرایطی است که تولید کنندگان داخلی در حال حاضر برای عرضه محصولات خود با مشکل های عمده ای مواجه هستند .
وی خاطرنشان کرد: سردخانه های دولتی پرشده و با مازاد عرضه مواجه هستیم و اگرچه واردات صورت گرفته چندان قابل توجه نیست اما نباید نسبت به واردات اقدامی صورت گیرد .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن