تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813075281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد در یک نگاه تهران - ایرنا - «تذکر رهبر انقلاب به سران سه قوه» و «همصدایی علیه فساد» مهمترین خبرهای اعتماد برای صفحه نخست شماره روز سه شنبه است.


این روزنامه در تیتر یک به عنوان تذکر رهبر انقلاب به سران سه قوه پرداخت و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، در ارتباط با برگزاری همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و درخواست صدور پیام برای این همایش، مرقومه ای صادر کردند.
در متن مرقومه رهبر معظم انقلاب که صبح دیروز توسط معاون اول رییس جمهوری در محل برگزاری این همایش در سالن اجلاس سران قرائت شد، آمده است: نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می کنم. لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسوولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسوولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه به طور ملموس مشاهده کنند.
روزنامه اعتماد با برجسته کردن موضوع همصدایی علیه فساد، آورد: این بار اما فساد به عنوان دغدغه ای شناخته شد که به همت دولت تدبیر و امید، سران قوای سه گانه را دور هم جمع کرده تا چاره یی بیندیشند. مساله یی که شاید بروز و ظهور آن با روی کار آمدن دولت جدیدی همراه بوده، اما ریشه در گذشته دارد؛ گذشته یی که بارها وعده اعلام اسامی مفسدان اقتصادی داده شد اما هیچگاه هیچ نامی از جیب شان بیرون نیامد.
هاشمی: احزاب می توانند ضربه گیر نظام باشند، تیتر دیگر این روزنامه است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اصول قانون اساسی که مربوط به احزاب و تعدد آنهاست، گفت: احزاب می توانند ضربه گیر نظام باشند، چون اگر حزبی اشتباه و در اجرا کم کاری کند، بدون اینکه اصل نظام صدمه ببیند، مردم در انتخابات به برنامه های حزب دیگری روی می آورند و در این رقابت ها، احزاب نیز سعی می کنند عملکرد خود را در راستای رضایت مردم قرار دهند.
روزنامه اعتماد با انعکاس عنوان خبر خوش برای سربازان غایب، نوشت: به دولت اجازه داده می شود تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 10 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان عیبت معاف نماید. این بند «ط» تبصره 16 بخش ماده واحده لایحه بودجه سال 1394 است که روز 16 آذر توسط رییس جمهور تقدیم مجلس شد.

**9165**9131


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن