محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1842788302
گزارش برنامه رادیویی سینمامعیار روغن پالم در شبکه نمایش خانگی/حقوق نادیده گرفته شده خانواده در نمایش خانگی
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش برنامه رادیویی سینمامعیار
روغن پالم در شبکه نمایش خانگی/حقوق نادیده گرفته شده خانواده در نمایش خانگی
برنامه سینمامعیار، با موضوع «شبکه نمایش خانگی» به بررسی حقوق نادیده گرفته شده خانواده در نمایش خانگی و معضلات این شبکه پرداخت؛ شبکهای که قرار است فیلمی ضدایرانی در آن پخش شود!
به گزارش خبرگزاری فارس، پرونده ویژه پاییز برنامه سینمامعیار، این هفته، با موضوع «شبکه نمایش خانگی» با حضور حسین مسافرآستانه، مدیر موسسه رسانههای تصویری، رحمتی، مدیر موسه قرن جدید، سید صادق موسوی، مدیر کل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی و محمدصادق باطنی کارشناس برنامه و با اجرای سیدامیرجاوید برگزار شد. نمایش خانگی، فرصتی که تبدیل به تهدید شده است سیدامیر جاوید، مجری-کارشناس سینمامعیار، برنامه را با طرح مسئله وضعیت شبکه نمایش خانگی و بررسی آن آغاز کرد. وی در مقدمه بیان داشت که گستردگی شبکه توزیع در سطح وسیعی از قبیل مراکز پخش تخصصی، فروشگاهها و حتی سوپرمارکتها، پخش تولیدات این شبکه در حملونقل بین شهری و بسیاری دیگر بدون آن که اطلاعات لازم و کافی برای راهنمایی در مورد محصول فرهنگی، در اختیار خریدار قرار گیرد، یکی از معضلات مهمی است که به نظر میرسد آن قدر در این سیستم نهادینه شده که حتی از دست مدیران برجسته هم چندان کاری برای اصلاح آن برنمیآید. وی خطاب به مسافرآستانه از چگونگی وقوع این اوضاع آشفته و نابهسامان در شبکه نمایش خانگی پرسید. مسافرآستانه در پاسخ به این سوال به ضرورت اختصاص برنامههایی چون سینمامعیار در رسانههای جمعی برای جلب مشارکت عمومی در حل این معضلات اشاره کرد و گفت: عدم اطلاع دقیق مردم از نوع، محتوا و چگونگی ساخت آثار ساخته شده در شبکه نمایش خانگی، موجب میشود که ما شاهد گردش زنجیرهوار آسیبها و صدمات بعدی در سطح عموم باشیم. با توجه به اثرگذاری و نفوذ غیرقابل چشمپوشی این شبکه در میان مردم، متاسفانه شاهدیم که رسانهها به میزان درخور، بدان نمیپردازند و به همین سبب بنده از سینمامعیار، تشکر ویژه میکنم اما لازم است تعدد این برنامههای اطلاعرسان بیشتر باشد. رقابت اقتصادی صرف، جزیرهای عمل کردن و چندگانگی در بخشهای دولتی و خصوصی وی افزود: به طور کلی در بحث شبکه نمایش خانگی با دو رویکرد مواجهیم؛ یکی موسسه رسانههای تصویری به عنوان یک نهاد دولتی است که اهداف آن ذیل اهداف کلان دولت و وزارت ارشاد اسلامی تعریف میشود و دیگری حدود سی و چند شرکت ویدئورسانه خصوصی است که به طور رسمی در حال فعالیت هستند؛ البته مشارکت بخش خصوصی، در این عرصه بسیار ضروری و مفید است اما به شرطی که یک هدف مشترک، میان این نهادها تعریف شود و آن هدف، درست همان چیزی است که باید نسبت به رسالت فرهنگی این دستگاه، متعهدانه تعریف و پیگیری شود. پراکندگی، عدم ارتباط و جزیرهای عمل کردن هریک از این موسسات، موجب میشود که شاهد آسیبهای عمیق زیادی در گردونه فعالیت شبکه نمایش خانگی باشیم. باید توجه داشته باشیم که رقابت اقتصادی صرف میان این نهادها، آسیبهای فرهنگی بسیاری را به دنبال خواهد داشت. مسافرآستانه: آمارهای فروش ضدونقیض موسسات ویدئورسانه، فقط تردیدها را دامن میزند وی همچنین در پاسخ به سوال جاوید در رابطه با آمار فروش این موسسات گفت که متاسفانه نه تنها آمار دقیقی وجود ندارد بلکه تناقضات بسیار آمارهایی هم که هر ازچندی اعلام میگردد، تردیدها را در رابطه با صحت آنان افزایش میدهد. باطنی: حقوق مصرفکنندگان را در خوارک فرهنگی لااقل به اندازه خوراک جسمی جدی بگیریم سپس باطنی، دیگر کارشناس حاضر در برنامه، با سوال جاوید از وضعیت نمایش خانگی و به هم ریختگی آن وارد گفتوگو شد و ضمن تاکید بر فرصت بودن این سازوکار در عرصه فرهنگ، بحث خود را با محوریت آسیبشناسی با مثالی در توضیح سهلالوصول بودن کالاهای فرهنگی مضر آغاز کرد: مشکل آن جاست که وقتی پدری برای خرید روزانه فرزندش به فروشگاهی میرود، به سادگی دیگر کالاها، فیلم را نیز انتخاب میکند در حالی که سایر کالاهای خوراکی و... از چندین نهاد مجوز و استاندارد دریافت کردهاند تا سلامت بودنشان تایید گردد اما مثلا انیمیشنی چون پارانورمن که با بودجههای جهتدار چند میلیون دلاری آمریکا ساخته میشوند، توسط وزارت ارشاد مهر تایید خورده و دقیقا هم کنار کالاهای ضروری و مصرفی خانوار مینشینند! و یک فیلم در شبکه نمایش خانگی با سینما بسیار فرق دارد. فیلمی که در سینما دیده میشود بعد از آن تبدیل به خاطره میگردد اما فیلمی که روی لوح فشرده به دست مخاطب میرسد، محصولی است که در واقع برای مدتها به جان او و خانوادهاش میافتد. باطنی سپس با توضیح واژه «میجر» و اتخاذ این راهکار از سوی موسسات ویدئورسانه گفت: وقتی دولت از خرید حق پخش فیلمهای خارجی امتناع میکند و این کار را به عهده موسسات میگذارد، آنان نیز فیلمها و انیمیشنهای روز آمریکایی را از مسیرهایی چون دانلود از اینترنت، به دست آورده و به شبکه نمایش خانگی میفرستند. این در حالی است که اساسا، آن بودجههای میلیونی قطعا با هدفی مشخص و برای اثرگذاری و تغییر باور کودکان، صرف شده است و ما به همین سادگی، این محصولات را به جان خانوادهها میاندازیم. سپس سینمامعیار با پخش گزارش مردمی، به استقبال ارتباط تلفنی با سید صادق موسوی، مدیر کل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی رفت. موسوی: اتحادیه ویدئورسانه میگفت دولت در تقسیمبندی عناوین میجر دخالت نکند موسوی، در تشریح «میجر» و دخالت اصناف در چگونگی وقوع طرح آن،گفت: از آن جا که در چند سال اخیر بند سوم ماده دو از آییننامه صدور پروانه نمایش برنامههای ویدیویی، ناظر به لزوم خرید «رایت» برخی فیلمهای خارجی مورد بیتوجهی قرار میگرفته چرا که برخی همکاران ویدیورسانهای ما بر این اعتقادند که برای مثال امکان خرید بعضی فیلمها، به دلیل امریکایی بودن وجود ندارد. ابتدا، از یک سو اتحادیه تهیهکنندگان سینما، در نامهای به دکتر ایوبی، ضمن تاکید بر این که چنین کاری، خلاف عرف بینالملل است درخواست کردند که اگر هم قرار است عناوین میجر اهدا شود صرفا در اختیار آن دسته از موسساتی باشد که رایت فیلمهای ایرانی را خریداری کردهاند. از سوی دیگر اتحادیه ویدئورسانه بر این نظر بود که دولت در تقسیمبندی عناوین میجر دخالت نکند و اساسا به صنف واگذار گردد چرا که به تحلیل آنان، شرایط اقتصادی نمایش خانگی در سالهای اخیر بسیار زیانده بوده و خصوصا برای جبران خرید رایت فیلمهای ایرانی، که عملا سودی را بازنمیگردانند، انتخاب عناوین میجر برعهده اصناف قرار گیرد. بنابراین مطالبه صنف ویدیورسانه در واقع عدم دخالت دولت بر موضوع میجر بود. اعتقاد ما اما، بر آن بود که باید طبق قوانین و آییننامههای موجود عمل شود و اگر هم اشکالی در آن هست باید ابتدا بازنگری شده و سپس اقدامات عملی صورت گیرد. بنابراین اجالتا بحث این بود که اهدای عناوین میجر که در سالهای گذشته رخ داده، مغایر با ضوابط کنونی وزارت ارشاد است.» سپس باطنی، کارشناس حاضر در استودیو با طرح حقوق نادیده گرفته شده مخاطب، این سوال را مطرح کرد که چرا در بحث میجر، حق مخاطب جهت دریافت یک محصول درست فرهنگی در مقابل حق اقتصادی اصناف نادیده گرفته میشود و حتی در بهترین حالت، از موضع اجرای آییننامه به عنوان حق سازمان سینمایی بحث میکنیم. باطنی با قرائت چند نمونه از راهنماییهای چاپ شده بر روی محصولات نمایش خانگی، به تناقضات آنان و سرگشتگی مخاطب در خرید این محصولات اشاره کرد و دو پرسش اساسی را طرح کرد: «با این که حقوق اصناف و حقوق بینالملل محترم است اما چرا کسی از منظر حقوق مخاطب وارد بحث نمیشود؟ جایگاه حقوق مخاطب و خانواده در کجای جزئیات و ابعاد این شبکه لحاظ شده است؟» در همین جا و به دنبال اشارهای که به فیلم «ملفیسنت» شد، رحمتی، مدیر موسسه قرن جدید نیز روی خط سینمامعیار آمد. حقوق نادیده گرفته شده خانواده در نمایش خانگی موسوی در پاسخ به سوالات باطنی گفت: به طور کلی در دنیا و علیالخصوص در والت دیزنی انیمیشنهای خوب و جذابی تولید میشود که اغلب با مقداری پالایش و حداقل ممیزیها، برای کودکان ما و در فرهنگ ما قابل استفاده و مفید هستند. البته شاید اشتباهاتی در دورههای مختلف بر روی بستهبندی محصولات صورت گرفته باشد اما میتوان موارد دیگری را نیز برای راهنمایی درست مصرف کننده بر روی محصولات آورد که هم موسسات ویدئورسانه و هم وزارت ارشاد میتوانند در بحث کارشناسی آن وارد شوند. سپس جاوید با قرائت بندی از اساسنامه موسسه رسانههای تصویری مبنی بر «کسب نمایندگی از موسسات شرکتهای داخلی و خارجی» از مسافرآستانه، پرسید که چرا با وجود چنین اختیاراتی که به این موسسه امکان نقشآفرین بودن در عرصه نمایش خانگی را میدهد اما عملا این موسسه، در به دست گرفتن و هدایت جریان نمایش خانگی ناکام بوده است. آیا موسسه رسانههای تصویری، به نقش خود در جهتدهی به بخش خصوصی درست عمل میکند؟ مسافرآستانه در پاسخ گفت: در همه ادوار، مدیران ادعا داشتهاند که عامل به این موضوع هستند و در این دوره هم همینطور است. حتی میتوان گفت که ما نگاهی افراطی از نوع درستش در این موسسه داشتهایم و فراتر از مسائل اقتصادی به حقوق مخاطب اندیشیدهایم. برای مثال فیلمهایی را وارد گردونه، کردیم که ظاهرا جزء دسته فیلمهای به اصطلاح «بفروش» نبود اما به عنوان یک محصول فرهنگی و ارزشی وارد نمایش خانگی شدند. در رابطه با فیلمهای خارجی هم، به جز چند مورد محدود که برای آنان پاسخ داریم، چون بنا نیست که در عرصه اقتصادی موسسه رسانههای تصویری با بخش خصوصی رقابت کند بلکه باید به فکر فرهنگ باشد، ما تلاش کردیم از عرضه این آثار اجتناب کنیم. اساسا مشکلات و مسائل این فیلمها نیز با تغییر یکی دو دیالوگ و حذف چند صحنه قابل ترمیم نیست.» مجری-کارشناس برنامه با ابراز تعجب از شیوه سیاستگذاری در عرصه نمایش خانگی گفت: «ظاهرا در همین جا هم میان صحبت مسئولین بخشهای مختلف، تضاد مشاهده میشود. اگر سازمان سینمایی به طور جدی به تخریب فرهنگی برخی آثار معتقد است و این سیاست را در موسسه رسانههای تصویری دنبال میکند چرا بخش خصوصی به سمتوسوی دیگری میرود؟» مسافرآستانه در پاسخ به این تضاد گفت که شاید در این فرصت محدود، زمان برای رسیدن به پاسخ قطعی کافی نباشد و در این زمان کوتاه تنها میتوان طرح مسئله کرد و رسیدن به جوابها را به برنامههای دیگری موکول نمود. رحمتی: شیطان فیلم ملفیسنت، فلسفی است پس از آن جاوید به سراغ رحمتی رفت و از انگیزههای اقتصادی و فرهنگی موسسه قرن جدید برای ورود به عرصه نمایش خانگی پرسید و رحمتی در جواب تصریح کرد: «بدون توجه به وجه اقتصادی، مسئله فرهنگی عملا شکست خواهد خورد و بیمعنا خواهد بود. ضمن این که انتخابهای ما بعضا ناشی از سلیقه خاص فرهنگی خودمان و بعضی دیگر با توجه به سلیقه فرهنگی عامه مردم صورت میگیرد.» وی در پاسخ به انگیزه عرضه محصولی چون «ملفیسنت» گفت: «اگر بخواهیم به جزئیات وارد شویم برنامه به طول خواهد انجامید اما در رابطه با بحث میجر، به عقیده ما مردم بالطبع به دنبال آثار روز دنیا هستند.» باطنی، کارشناس این قسمت سینمامعیار، با توضیحات دقیقی راجع به فیلم «ملفیسنت»، محتوای شیطانی آن را مورد نقد قرار داد و ابزار تعجب کرد که «در ابتدای چنین فیلمی که با توجه به واژگونه کردن مفهوم شیطان، حتی دستگاه ریتینگ آمریکا، آن را در رده «PG» (تماشا به همراه والدین) قرار داده، موسسه قرن جدید مژده پخش فیلم «روبوکاپ» را نیز میدهد. تیزر فیلمی که به علت محتوای روشن ضدایرانی آن در دنیا شهره شده قبل از فیلمی چون «ملفیسنت» پخش میگردد.» رحمتی در پاسخ، نگاه فیلم به موضوع شیطان را به نوعی فلسفی دانست که با واکنش کارشناسان برنامه مواجه شد. باطنی: لطفا توجیه نفرمایید! باطنی گفت: «این فیلم به هیچ وجه قابل توجیه نیست چراکه اساسا برای عادیسازی حکومت شیطان در جامعه آمریکایی ساخته شده و اصلا عبارت کلیدی آن در سایت جامع IMDB، با جمله «شیطان دوباره شروع میکند.» بالا رفته است.» در ادامه با تعلل رحمتی در پاسخ به این سوال و اشاره به این نکته که «موسسات تنها زمانی مسئول پاسخگویی هستند که بتوانند هرآن چه را که میخواهند توزیع کنند».سینمامعیار به استقبال شنیدن پاسخ موسوی رفت. موسوی: کارشناسان ما به ضدایرانی بودن روبوکاپ، اشراف نداشتند موسوی، از ارائه نکات توسط باطنی تشکر کرده و در توضیح افزود: «فیلم روبوکاپ پس از حذف سه دقیقه ابتدایی که صراحتا به ایران و خصومت با آن میپردازد، به شورای کارشناسی ما ارائه شده، و به علت عدم اشراف کارشناسان شورا و پخش قسمتهای قبلی آن از صداوسیما، متاسفانه در این مسئله سهلانگاری صورت پذیرفته است. اما در هر صورت این چند نمونه مانع از آن نیست که ما همه محصولات خارجی را کنار بگذاریم.»؛ وی ابراز امیدواری کرد که با ممانعت از بحث فیلمهای «میجر»، این اشکالات در نمایش خانگی برطرف شود. برنامه رادیویی سینما معیار پنجشنبهها ساعت 16 از رادیو گفتوگو پخش میشود. برنامهای به مجری کارشناسی سیدامیر جاوید و تهیه کنندگی و سردبیری محمد جواد طالبی که سعی دارد ضمن پرداختن به مسائل اساسی سینمای ایران سطح آگاهی مخاطب از فیلمهای روی پرده را بالا ببرد. انتهای پیام/س
93/09/18 - 11:01
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]
صفحات پیشنهادی
موافقت با عرضه 3 فیلم برای شبکه نمایش خانگی
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸ ۱۲ شورای صدور پروانه نمایش خانگی ویدئویی با عرضه 3عنوان فیلم موافقت کرد به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا در جلسه 2 آذر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با عرضه فیلمهای روشنک به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت آلما گلقسمت دوم «مراقب! باشم، باشی، باش» به شبکه نمایش خانگی آمد
قسمت دوم مراقب باشم باشی باش به شبکه نمایش خانگی آمددومین قسمت از مجموعه 90 قسمتی مراقب باشم باشی باش به کارگردانی منچهر صفرخانی وارد شبکه نمایش خانگی شد به گزارش خبرگزاری فارس دومین قسمت از مجموعه 90 قسمتی مراقب باشم باشی باش با نام جقدر وقت داری به کارگردانی و تفیلم ضدایرانی روبوکاپ در شبکه نمایش خانگی
فیلم ضدایرانی روبوکاپ در شبکه نمایش خانگی فرهنگ > تلویزیون - جوان نوشت يك فيلم كاملاً ضد ايراني در يكي از مؤسسات شبكه نمايش خانگي دوبله و به زودي وارد بازار خواهد شد فيلم «ربوكاپ» يا پليس آهني يكي از جديدترين محصولات سينماي امريبازدید معاون ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه سریال بیژن بیرنگ احسانی: استراتژی سازمان سینمایی ارتقای کیفیت
بازدید معاون ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه سریال بیژن بیرنگاحسانی استراتژی سازمان سینمایی ارتقای کیفیت آثار شبکه نمایش خانگی استمعاون ارزشیابی و نظارت آثار سازمان سینمایی گفت یکی از استراتژی های سازمان سینمایی ارتقای کیفیت آثار شبکه نمایش خانگی است که این مهم با حضور عوا«خسته نباشید!» نیمه آذرماه در شبکه نمایش خانگی
خسته نباشید نیمه آذرماه در شبکه نمایش خانگیفیلم سینمایی خسته نباشید محصول حوزه هنری نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی میشود به گزارش خبرگزاری فارس سعید خندقآبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره با اعلام این مطلب گفت دیروز سه شنبه ۴ آذرماه توزیع فرشتهها با هم میآیند درشبکه نمایش خانگی در عمر 20 سالهاش؛ چه تاثیری بر سینما گذاشت؟
شبکه نمایش خانگی در عمر 20 سالهاش چه تاثیری بر سینما گذاشت 1393-09-16 01 20 مدیرعامل موسسه قرن 21 بر این اعتقاد است که این شبکه توانایی تامین دو سوم هزینهی ساخت یک فیلم را دارد درمقابل برخی تهیهکنندگان این نقش را به 15 درصد تقلیل میدهند شبکه نمایش خانگی که با تاسیس رساناحسانی: استراتژی سازمان سینمایی ارتقای کیفیت آثار شبکه نمایش خانگی است
بازدید معاون ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه سریال بیرنگ احسانی استراتژی سازمان سینمایی ارتقای کیفیت آثار شبکه نمایش خانگی است خبرگزاری پانا معاون ارزشیابی و نظارت آثار سازمان سینمایی گفت یکی از استراتژی های سازمان سینمایی ارتقای کیفیت آثار شبکه نمایش خانگی است که این مهمفیلم آمریکایی ضد ایرانی در شبکه نمایش خانگی
فیلم آمریکایی ضد ایرانی در شبکه نمایش خانگی شبكه نمايش خانگي چندي است به يك حياط خلوت كاملاً مطمئن براي فيلمها تبديل شده كه ظاهراً بدون هيچ نظارتي توليد و توزيع ميشوند شبكه نمايش خانگي چندي است به يك حياط خلوت كاملاً مطمئن براي فيلمها تبديل شده كه ظاهراً بدون هيچ نظارتي توليدموافقت با عرضه 8 فیلم برای شبکه نمایش خانگی
موافقت با عرضه 8 فیلم برای شبکه نمایش خانگیشورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 8 عنوان موافقت کرد به گزارش خبرگزاری فارس در جلسه 9 آذر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با عرضه فیلم های مرغ باران به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی پری صابریعرضه هشت فیلم در شبکه نمایش خانگی/ «کلاه قرمزی» میآید -
عرضه هشت فیلم در شبکه نمایش خانگی کلاه قرمزی میآید شناسهٔ خبر 2437174 شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶ ۵۳ هنر > رادیو و تلویزیون شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت عنوان فیلم موافقت کرد به گزارش خبرگزاری مهر در جلسه 9 آذر شورای صدور پروانه نمایش خانگی كه با حضور اكثریتموافقت با ساخت 3 فیلم در شبکه نمایش خانگی
اخبار کوتاه موافقت با ساخت 3 فیلم در شبکه نمایش خانگی تهران-ایرنا- شورای پروانه نمایش خانگی در جلسه نهم آذرماه خود با ساخت 3 فیلم نامه موافقت کرد به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا بر اساس جلسه 9 آذر ماه شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد با ساختساخت مجموعه 90 قسمتی در شبکه نمایش خانگی
ساخت مجموعه 90 قسمتی در شبکه نمایش خانگی تهران - ایرنا - ساخت مجموعه 90 قسمتی مراقب باشم باشی باش به کارگردانی منوچهر صفرخانی برای شبکه نمایش خانگی انجام می شود به گزارش روز شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا این مجموعه با مضمون معضلات اجتماعی آشنایی با قانون ایجاد شادی و نشاط و سدر برنامه رادیویی سینمامعیار صورت گرفت: بررسی خواب زدههایی که هیچ منتقد موافقی نداشتند
در برنامه رادیویی سینمامعیار صورت گرفت بررسی خواب زدههایی که هیچ منتقد موافقی نداشتندبرنامهٔ این هفته سینمامعیار با موضوع بررسی فیلم خواب زدهها ساخته فریدون جیرانی و با حضور رحمان سیفیآزاد نویسنده و تهیهکنندهٔ فیلم منتقدین برنامه عباس کریمی و امیرعباس صباغ و اجرای سیدامیرجموافقت با عرضه 8 فيلم براي شبکه نمايش خانگي
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۶ ۳۴ب ظ موافقت با عرضه 8 فيلم براي شبکه نمايش خانگي شوراي صدور پروانه نمايش خانگي با عرضه 8 عنوان موافقت کرد به گزارش خبرگزاري موج در نشست شوراي پروانه نمايش خانگي که با حضور اکثريت اعضا برگزار شد با عرضه فيلم هاي مرغ باران به تهيه کنندگي جهانگير کوثري و کارگردادر شبکه نمایش خانگی تولید میشود ساخت پروژه «مراقب! باشم،باشی،باش»
در شبکه نمایش خانگی تولید میشودساخت پروژه مراقب باشم باشی باشساخت مجموعه تلویزیونی مراقب باشم باشی باش به کارگردانی منوچهر صفرخانی در شبکه نمایش خانگی تولید میشود به گزارش خبرگزاری فارس ساخت مجموعه 90 قسمتی فیلمهای داستانی مراقب باشم باشی باش به کارگردانی منوچهر صفرخانیهشت فیلم جدید در شبکه نمایش خانگی/نمایش فیلم مقاومت ایران در گرجستان
هشت فیلم جدید در شبکه نمایش خانگی نمایش فیلم مقاومت ایران در گرجستان تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت فیلم جدید در شبکه نمایش خانگی موافقت کرد به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی شورای پروانه نمایش خانگی در جلسه اخیر خود با عرضه فیلم هبه همراه تصاویر «یوسف صیادی» در نقش روحانی/ «زنها کم نمیارن» به شبکه نمایش خانگی میآید
به همراه تصاویریوسف صیادی در نقش روحانی زنها کم نمیارن به شبکه نمایش خانگی میآیدفیلم ویدئویی زنها کم نمیارن با ایفای نقش یوسف صیادی در نقش یک روحانی به شبکه نمایش خانگی میآید به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس تدوین فیلم ویدئویی زنها کم نمییارن به نویسندگی و ک-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها