تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان کری وعده داد به زودی زمین از شر مین های ضدنفر رها خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جان کری وعده داد به زودی زمین از شر مین های ضدنفر رها خواهد شد خبرگزاری پانا : در حالی آمریکا پیمان اوتاوا را درباره ممنوعیت مین های ضد نفر امضا نکرده است، جان کری، وزیر امور خارجه این کشور روز دوشنبه اعلام کرد جهان به زودی از شر مین های ضد نفر رها خواهد شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر ساعت 02:14

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن ، کری در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا درباره «برنامه آمریکا برای نابود کردن سلاح های متعارف» اعلام کرد 53 سال پیش جان اف کندی، رئیس جمهور اسبق آمریکا برای ملت ما این هدف را تعیین کرد که انسانی را به ماه بفرستیم، ما به این هدف دست یافتیم. امروز ما بر عزم خود برای کمک به هر کسی در هر جایی از زمین برای اینکه بتواند با امنیت روی زمین قدم بردارد، تاکید می کنیم ». کری در برابر دیپلمات ها و کارشناسان اعلام کرد « من اطمینان دارم که با کمک شما این سیاره از شر مین های ضدنفر رها خواهد شد ».
واشنگتن می گوید در سال 2013 حدود 142 میلیون دلار به 49 کشور برای از بین بردن سلاح های متعارف کمک کرده است.
به گفته وزارت امور خارجه آمریکا « از سال 1993 آمریکا بیش از دو میلیارد و 300 میلیون دلار برای از بین بردن سلاح های سبک، مهمات، مین های ضدنفر و سایر اقسام سلاح های انفجاری در بیش از 90 کشور هزینه کرده است ».











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن