تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802546078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قشم: نانوایان مقید به ضوابط در قشم تشویق می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار قشم: نانوایان مقید به ضوابط در قشم تشویق می شوند قشم – ایرنا – فرماندار قشم گفت: رویکرد بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای نانوایی در این شهرستان، مبتنی بر تشویق افراد فعال و مقید به مقررات و ضوابط است و تنبیه و جریمه آخرین راه حل بشمار می رود.


به گزارش دوشنبه ایرنا عزت کمال زاده در نشست اعضای شورای آرد و نان شهرستان قشم افزود: نانوایانی که با پخت نان های مرغوب وعرضه مطلوب آنها، به شهروندان و مسافران این جزیره احترام می گذارند، مستحق تشویق و تکریم هستند.
وی، از اعضای شورای آرد و نان این شهرستان خواست بر فعالیت نانوایی های این شهرستان نظارت دقیق داشته باشند و با سهل انگاری های احتمالی نانوایان بخصوص در زمینه بهداشتی به شکل قانونی اما محترمانه برخورد کنند.
فرماندار قشم از نانوایان این شهرستان نیز خواست با رعایت وزن و نرخ مصوب نان و درنظر گرفتن موازین بهداشتی در تامین پرمصرف ترین خوراک سر سفره مردم این جزیره همکاری کنند.
براساس این گزارش مدیر امور اصناف منطقه آزاد قشم نیز در این نشست بر بهبود کیفیت نان در سال های اخیر در قشم تاکید کرد و گفت: این وضعیت نتیجه همت نانوایان و برگزاری دوره های آموزشی از سوی دستگاه های ذیربط و بخصوص وارد شدن دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته پخت نان به این جزیره بوده است.
هرمز امیری نقش ناظران و بازرسان مدیریت امور اصناف منطقه آزاد قشم را نیز در دستیابی به این موفقیت مهم دانست و خواستار همکاری اداره غله شهرستان قشم با این مدیریت شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قشم نیز در این نشست از عرضه نان در این شهرستان با وزن های متفاوت اما با نرخ واحد انتقاد کرد.
علی رهبری با اشاره به اینکه دولت برای ایجاد رقابت در میان نانوایان مبادرت به آزادسازی نرخ چند نوع نان می کند، گفت: براساس طرح جدید دولت، 20 درصد از نانوایی های هر استان آزادپز خواهند شد و نان را به قیمت آزاد عرضه کرده و در مقابل آرد را هم آزاد می خرند.
رییس اداره غله شهرستان قشم هم در این نشست از فعالیت 26واحد نانوایی در شهر قشم خبر داد و با اشاره به افزایش قیمت نان در سطح کشور گفت: قیمت نان در سطح شهرستان قشم نیز افزایش یافته بطوری که نان بربری با وزن 320گرم چهارهزار و 500ریال، نان سنگک با وزن 520گرم 10هزار ریال و تافتون با وزن 170گرم دوهزار و 300ریال در این شهرستان عرضه می شود.
عیسی نحوی قیمت جدید تافتون حجیم با وزن 320گرم، لواش با وزن 180گرم و لواش ماشینی با وزن 90گرم را نیز در این شهرستان به ترتیب چهارهزار و 500ریال، دوهزار ریال و یک هزار و 300ریال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا رییس صنف نانوایان بخش مرکزی قشم نیز در این نشست نرخ های فعلی نان را متعارف دانست و گفت: تا حد مقدورات باید مانع افزایش این نرخ ها شد چرا که به مردم اجحاف می شود.
عبدالقادر صالحی همچنین به مبحث سهمیه سوخت نانوایی ها شاره کرد و افزود: طبق قانون هر نانوایی در قبال مصرف یک کیسه آرد هفت و نیم لیتر سوخت سهمیه دریافت می کند.
براساس این گزارش تعدادی از نانوایان شهرستان قشم نیز در این نشست مواردی از قبیل ضرورت برخورد محترمانه بازرسان با نانوایان، بالا بودن اجاره بهاء ملک نانوایی ها و سوخت مصرفی آنها و مرغوب نبودن آردهای تحویلی را مطرح کردند.ک/2
1871/668


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن