تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه هایی از مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه هایی از مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران تهران-ایرنا- مراسم روز دانشجو در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و سالن چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.


مراسم روز دانشجو در دانشکده فنی ساعت 14:30 قرار بود برگزار شود اما دانشجویان از ساعت 13:30 پشت در سالن چمران تجمع کرده و برخی ایستاده یا بر روی زمین نشسته بودند.
*دانشجویان اشعار «یار دبستانی من» و «ای ایران، ای مرز پر گوهر» را همصدا می خواندند.
*برخی از دانشجویان منتظر، از صحنه تجمع و انتظار دانشجویان برای ورود به سالن شهید چمران فیلم و عکس می گرفتند.
*توپ، تانک، فشفشه این در باید باز بشه شعار دانشجویانی بود که پشت درهای بسته بودند.
*در تالار فردوسی دانشکده ادبیات، نشست «و تا مبارزه هست، ما هستیم» با هدف پاسداشت ایستادگی دانشجویان مسلمان در مقابل مستکبر زمان و روز دانشجو توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد و دانشجویان یک ساعت قبل از شروع نشست پشت درهای تالار تجمع کرده بودند.
*در این نشست حجت الاسلام سیدمهدی میرباقری، سعید جلیلی و غلامعلی حداد عادل حضور داشتند.
*در نشست «و تا مبارزه هست، ما هستیم» یکی از دانشجویان ابتدا تاریخچه ای از 16 آذرماه 1332 بیان کرد و سپس دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» سردادند.
*دانشجویان حاضر در این مراسم پرچم هایی با مضامین مرگ بر آمریکا، یا حسین، حزب الله لبنان و پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست داشتند.
*پلاکاردهایی با نوشته هایی همچون «دانشجو سیاسی است ولی سیاست زده نیست»، «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم»،
«علمدار ولایت دانشجویان فدایت»، «دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد» و «یار دبستانی من، مخالف آمریکاست» در دست برخی از دانشجویان بود.
*حجت الاسلام میرباقری در این نشست گفت: امیدوارم روزی فرا برسید که گروه هایی از دانشجویان که در سالن های دیگر دانشگاه گردهم آمدند، در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گردهم بیایند زیرا اکنون طرفداران آمریکا در سرازیری حرکت می کنند.
تهرام/7245//1348


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن