تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله میرباقری: دانشجویان نوک پیکان مبارزات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله میرباقری: دانشجویان نوک پیکان مبارزات هستند تهران- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه همزمان با پاسداشت روز دانشجو خطاب به آنها گفت: شما دانشجویان نوک پیکان مبارزات هستید و به شما سفارش می کنم که برای مبارزه از حوزه علوم سیاسی مدرن استفاده نکنید و به دنبال استفاده از حوزه فلسفه تاریخ باشید.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری دردانشکده ادبیات دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: غرب قدرت محاسبات درازمدت خود را از دست داده است و در حال حاضر عمر نظریه پردازی آنها حدود یک سال است به پایان رسیده و نمی توانند مساله ای را بلند مدت پیش بینی کنند.
وی تاکید کرد: مواضع انقلاب اسلامی در جهان رو به پیشرفت است و این مساله ای است که خود غربی ها به آن اعتراف کردند.
آیت الله میرباقری افزود: شما جوانان انقلابی باید به آینده ای بدون آمریکا فکر کنید و انتظاراتی که در جهان به وجود آمده را شما برآورده سازید.
به گفته وی ، پس از جریانات فتنه سال 88 وقتی مقام معظم رهبری به علوم انسانی غرب حمله کردند یکی از دانشمندان غربی گفته بود که به پایگاه ما حمله شده است. اگر شما بتوانید راه های جدیدی برای تحقیقات علمی دنیا ارایه دهید اقدام بزرگی انجام داده اید.
میرباقری افزود: مرزهای دانش غربی شکسته شده و آنچه اتفاق افتاده تفکر در چارچوب های جدید است که این خطر برای غرب کمتر از سلاح هسته ای نیست.
وی افزود: غربی ها امروز از سلاح هسته ای روسیه ترسی ندارند چون روسیه به دنبال افزایش سهم خود است اما برخلاف آنها حرف انقلاب اسلامی این نیست و ما می خواهیم راه انبیاء تبدیل به سبک زندگی دنیا شود.
وی همچنین با بیان اینکه ادبیات انقلاب اسلامی ایران در مقیاس جهانی بوده و از مرزها خارج شده است، افزود: دوران غرب به پایان رسیده و مفاهیم حاکم در جهان در حال تغییر است.
وی ادامه داد: انقلابی می تواند وارد مقیاس تغییرات شود که ادبیاتش جهانی باشد و انقلاب اسلامی ما به ادبیاتی در مقیاس جهانی تبدیل شده ، این در حالی است که دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خروج انقلاب اسلامی از مرزها کرده است.
وی ادامه داد: یکی از دلایل مخالفت قدرت ها با انقلاب اسلامی ایران خروج از مقیاس داخلی است و شما مطمئن باشید قدرت ها به سود ایران هیچ گاه کاری نخواهند کرد.
در پایان سخنرانی میرباقری حضار پس از پخش تصاویری از جریانات سال 88 شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا را سردادند.
فراهنگ**9118**ل.الف.ی**1601**


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن