تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802775509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب سرمایه های خارجی و بخش خصوصی در توسعه خطوط هوایی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان رضوی: جذب سرمایه های خارجی و بخش خصوصی در توسعه خطوط هوایی ضروری است مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی بر ضرورت جذب و تشویق سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی برای توسعه خطوط هوایی، خرید هواپیماهای جدید و تجهیز فرودگاه های این استان تاکید کرد.


علیرضا رشیدیان روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرودگاه های استان و مدیران خطوط هوایی به مناسبت روز هواپیمایی گفت: استانداری برای بهبود کیفیت هواپیماهای موجود در خطوط هوایی خراسان رضوی، آماده حمایت و همکاری برای جذب تسهیلات مصرف نشده بانک ها و اعتبارات صندوق توسعه ملی است.
وی وجود مدیران و پرسنل آشنا با نیازها و مشکلات صنعت هوایی را نخستین گام توسعه صنعت هوایی دانست .
رشیدیان همچنین بر ضرورت بهره گیری مدیران از مزیت وجود مسافران در شهر مشهد به سبب وجود مضجع منور رضوی در تمام ایام سال برای گسترش و توسعه صنعت هوایی استان تاکید کرد.
استاندار خراسان رضوی رفع موانع موجود برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران را از جمله وظایف شرکت فرودگاه های استان ذکر و تصریح کرد: ارائه امکانات به مسافران در مواقع تاخیر پروازها و تلاش برای جذب مسافران در تمام ایام سال باید در دستور کار قرار گیرد.
رشیدیان همچنین خواستار هماهنگی بیشتر سپاه، نیروی انتظامی، گمرک و سایر سازمان های مستقر در فرودگاه برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران شد و گفت: در زمینه جذب مسافران شیعه از کشورهای اسلامی باید اقدامات لازم صورت گیرد.
ارائه خدمات حمل و نقل سریع و ارزان و پیگیری راه اندازی مسیرهای هوایی جدید به کشورهای همسایه و شهرستان های استان از دیگر تاکیدات استاندار خراسان رضوی در این جلسه بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه مراحل عملیاتی راه اندازی جاده دوم فرودگاه مشهد توسط شهرداری در شورای ترافیک در حال پیگیری است، گفت: رسیدگی به وضعیت سیستم تاکسی رانی فرودگاه در دستور کار قرار دارد.
محمد حسن واحدی ادامه داد: برگزاری منظم جلسات شورای شرکت های هواپیمایی استان برای بررسی راهکارهای جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع ضروری است.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد 13شرکت هوایی داخلی در 29 مسیر و 12شرکت خارجی در 19 مقصد به خدمات رسانی مسافران مشغول هستند، گفت: هفت ماه نخست امسال با احتساب پروازهای آموزشی بیش از 50 هزار پرواز در این فرودگاه انجام شده است.
محمد باقر قاسم زاده افزود: همچنین در این مدت بیش از پنج میلیون و 800 هزار مسافر از طریق فرودگاه مشهد جابه شده اند که پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به بیش از هشت و نیم میلیون مسافر برسد.
2713/522


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن