تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه آزاد همدان: دانش هسته ای در اختیار جوانان ایرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه آزاد همدان: دانش هسته ای در اختیار جوانان ایرانی است همدان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانش هسته ای در اختیار جوانان ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا "سعید جامه بزرگی" روز یکشنبه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد افزود: دانشجویان ایران اسلامی زیر نظر اساتید برجسته، افتخارات زیادی کسب کردند و یکی از بزرگترین این افتخارات دستیابی به انرژی هسته ای است.
وی اضافه کرد: بزرگترین ابرقدرت های جهان در برابر انرژی هسته ای ایران زانو می زنند و این دانش را نمی توانند از ایران جدا کنند.
وی اظهار کرد: هیچیک از هیات های مذاکره کننده اروپایی و آمریکایی نیز نمی توانند در برابر ایران قد علم کنند.
جامه بزرگی با بیان اینکه ایران در علم نانو جزو 10 کشور برتر جهان است گفت: ایران در سلول های بنیادی و صنایع هوا فضا نیز در جهان سرآمد است.
وی با بیان اینکه ماموریت دانشجویان تنها درس خواندن نیست گفت: اکنون باید علم را به تکنولوژی، تکنولوژی را به صنعت و صنعت را به سودآوری تبدیل کرد.
وی اظهار کرد: در نسل سوم دانشگاه ها ، باید کارآفرینی ایجاد کرد و با هدفگذاری دقیق و درست و پژوهش های کاربردی موجب پیشرفت کشور شوند.
جامه بزرگی با بیان اینکه دانشجویان موتور محرکه آزادی خواهی در جامعه هستند و همواره روشنگر جامعه خود بوده و پرچم عدالت و آزادی را در دست دارند گفت: برای گرامیداشت جایگاه و منزلت روز دانشجو در واحد دانشگاهی همدان سلسله برنامه هایی تدارک دیده شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: دانشجویان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و پس از پیروزی انقلاب نیز در تمامی عرصه ها حاضر و ناظر هستند.
جامه بزرگی افزود: دانشجو ذهن بیدار جامعه است و در این روز که به نام روز دانشجو نام نهاده شده فارغ از مسایل صنفی باید به دغدغه های دیگری همچون پیشرفت، سیاست و رفاه جامعه فکر کنند.
در این نشست دانشجویان با طرح سوالاتی در زمینه های آموزشی، علمی، فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی نقطه نظرات خود را بیان کردند.
دانشگاه آزاداسلامی واحد همدان حدود 15 هزار دانشجو داد.
7523/576


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن