تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه رسالت در یک نگاه تهران – ایرنا- روزنامه رسالت درهشت هزارو نهصدو چهل و پنجمین شماره خود که امروز–یکشنبه- به چاپ رسیده است، گفت وگو با وزیر سابق علوم،تحقیقات و فناوری با عنوان«انرژی هسته ای سمبلیک، نه راهبردی و نه اقتصادی است» را تیتر اول خود کرده است.


در بخشی از این گفت و گو آمده است: دکتر کامران دانشجو با اشاره به فداکاری دانشمندان ایرانی در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و نقش این دانش در پیشرفت کشور گفت: انرژی هسته ای سمبلیک نه راهبردی و نه اقتصادی است.
وی در این گفتگو از فتنه 88، انتخابات همین سال و نیز اسلامی شدن دانشگاه ها سخن گفت.
وزیر سابق علوم اظهارداشت: ایران با این اقتدار علمی که در دولت های نهم و دهم پیدا کرد، یک رکورد قابل توجه در پیشرفت علمی بر جای گذاشته و همینطور که فرمودید همین الآن به اهداف چشم انداز 20 ساله رسیده ایم. الآن در مذاکرات هسته ای در حقیقت با سرمایه پیشرفت علمی دولت دهم داریم پای میز مذاکره می نشینیم. البته دنیایی که شاهد این نشست ها هست و می بیند شش قدرت دنیا زانو به زانوی دیپلمات های ایرانی می نشینند اولین تصویری که در ذهنش از این نشست دارد این است که ایران به هرحال یک پیشرفت علمی داشته که اینها دارند رویش چانه زنی می کنند. آیا تنازل ما در این مذاکرات تنازل علمی است؟!.
خبر مربوط به حوادث آمریکا با عنوان «نیویورکی ها: نمی توانیم نفس بکشیم»دومین خبری است که در صفحه نخست روزنامه رسالت به آن اشاره شده است.
در بخشی از این مطلب آمده است: اعتراضها علیه تبعیض نژادی در ایالات متحده آمریکا همچنان ادامه دارد. هزاران معترض با فریاد زدن آخرین جملات سیاهپوست کشته شده توسط پلیس نیویورک خشم خود را نسبت به خشونت پلیس آمریکا ابراز کرده اند.
موج جدید اعتراضات ضد نژاد پرستی در شهر نیویورک پس از عفو پلیس قاتل «اریک گارنر» دست فروش آمریکایی آغاز شده است.اریک گارنر در لحظات پایانی زمانی که یک پلیس با خشونت تمام گلوی وی را گرفته بود، مدام فریاد می زد نمی توانم نفس بکشم...هیئت منصفه رأی به بی گناهی افسر قاتل داده است.
عوامل فساد 12 هزار میلیارد تومانی دستگیر شدند، قانون انتخابات نباید دائما در معرض تغییر قرار گیرد، بازی با ارز برای تعادل بودجه تحمیل هزینه به مردم است، دشمن قصد سوءاستفاده از 16 آذر را دارد و احضار روح رامسفلد در ساختمان پنتاگون، دیگر عناوین خبری در شماره امروز روزنامه رسالت به شمار می رود.
شبس **1708 ** 1551


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن