تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولیت عدم تعیین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان با فرمانداراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به گزارشی اعلام کرد: مسئولیت عدم تعیین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان با فرمانداراست روزنامه سرخاب در شماره 2063 روز شنبه خود از قول مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، نوشت: مسوولیت عدم تعیین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان با فرماندار است.


سیدمحمد شروین اسبقیان درخصوص اظهارات جهانگیر اسکندرزاده فرماندار ملکان مبنی بربی توجهی مدیر کل ورزش و جوانان استان نسبت به ورزش ملکان، گفت: ورزش ملکان طی چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته و از نظر شاخص های عملکردی وزارت ورزش و جوانان جزء شهرستان های ممتاز بوده، این در حالی است که فرماندار فعلی ملکان هیچ نقشی در پیروزی های شهرستان نداشته و تدابیر راهبردی و برنامه ریزی های اداره کل ورزش و جوانان استان طی همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان، این موفقیت ها را رقم زده است.
وی در خصوص ریاست اداره ورزش و جوانان ملکان، اظهار کرد: فرماندار ملکان برای سمت ریاست ورزش و جوانان شهرستان فردی را از آموزش و پرورش معرفی کرده که اداره آموزش و پرورش نیز اعلام کرد که نمی تواند حقوق آن فرد را پرداخت کند.
اسبقیان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان و یک برنامه راهبردی و سیاست کاری 4 ساله موفق شد در ارزیابی عملکردی در سال 1392 به مقام نخست کشور دست یابد که حاصل حمایت های مسوولان استان، عملکرد و تلاش های شبانه روزی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها بوده و از سوی وزیر ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفته است.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان یک محیط تخصصی است که بنابه گفته رییس جمهوری نباید سیاسی شود و آفت ورزش این است که به سیاست آغشته شود و دولت نیز روی این موضوع تأکید دارد.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل سه نفر را ما معرفی کرده ایم که آخرین نفر، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی بود؛ اما آقای فرماندار اعلام کرد که تا بعد از نوروز حقوق فردی را که خودش معرفی کرده تأمین می کند و از این طرف هم، مصاحبه ای انجام داد که دور از اخلاق مدیریتی است.
اسبقیان اظهار کرد: عامل اصلی بلاتکلیفی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان، فرماندار این شهرستان است و آقای فرماندار طور دیگری با من حرف می زند و در مصاحبه اش، حرف های دیگری می زند و اخلاقیات مدیریتی را رعایت نمی کند.
وی بیان کرد: البته شرایط به گونه ای نیست که اداره ورزش و جوانان ملکان به حال خود رها شده باشد، زیرا این اداره فعلاً زیر نظر سرپرست فعالیت می کند و به نظر من فرماندار ملکان باید به جای مصاحبه، رو به تعامل بیاورد تا با ایجاد تعامل بین شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان، فرد مورد نظر انتخاب شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تشخیص صلاحیت مدیران تخصصی، برعهده ادارات کل تخصصی است و اصولاً باید پیشنهاد فرد مورد نظر برای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان از سوی ما باشد.
اسبقیان همچنین در پاسخ به این اظهار نظر فرماندار ملکان که در مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا گفته بود که چرا مدیرکل ورزش و جوانان استان در مسابقات تنیس روی میز ملکان حضور نیافته بود، گفت: در آن مسابقات، هم معاون اداره کل ورزش و جوانان و هم رییس هیات تنیس روی میز استان حضور داشتند و جلسه مهمتری در استانداری بود که در آن حضور داشتم و زمانی که معاون مدیرکل در مکانی حضور می یابد، این موضوع نشان از اهمیت دادن مدیر می باشد.
وی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزش ملکان توجه ویژه ای دارد و ورزش ملکان به دلیل ظرفیت های بالایی که دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است که متأسفانه دخالت های بیجا مانع رسیدن به پیشرفت می شود و برای قرار گرفتن در یک پست، باید ابتدا نفرات تخصصی آن رشته در اولویت باشد و امید دارم با حمایت های فرماندار شهرستان ملکان، شاهد روند رو به رشد ورزش شهرستان باشیم.
7236/587


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن