تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تجربه بازی در سریال پلیسی را با عرب نیا داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازیگر "رنگ شک" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
اولین تجربه بازی در سریال پلیسی را با "عرب نیا" داشتم
"حمیدرضا شیرخانلو گفت: علاقه‌ی بسیاری به بازی در ژانر اکشن و پلیسی دارم که اولین تجربه‌ی آن را با فریبرز عرب نیا به دست آوردم.


"محمدرضا شیرخانلو" بازیگر سریال "رنگ شک": در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود در این سریال گفت: نقش من در سریال "رنگ شک" کاملا با کارهای قبلی‌ام متفاوت بود،‌ چون یک سری اتفاقات جدی برای این نقش می‌افتد و در طی قصه دزدیده می‌شود.
 
بازیگر "روزهای بد به در" در خصوص سختی‌های این کار عنوان کرد: بازی در این سریال بسیار خوب بود اما سختی‌های زیادی داشت چون در گرما‌ی بسیار طاقت فرسای بوشهر بازی می‌کردیم و حتی در جنگل فیلم برداری داشتیم و یا در جای دیگر جزر و مد آب به قدری زیاد بود که ما در گل بودیم و تمام دست و پاهای من زخمی شده بود.
 
بازیگر "دود کش" در ادامه بیان کرد: من بازی در سریال پلیسی – اکشن را بسیار دوست دارم و بازی در "رنگ شک" اولین تجربه‌ی من در این نوع ژانر بود.
 
وی در خصوص کار با "عرب نیا" اظهار داشت: کار با "عرب نیا" بسیار خوب بود، در عین اینکه با همه‌ی عوامل جدی برخورد می‌کرد اما با من بسیار مهربان و صمیمی بود و خیلی در ایفای این نقش به من کمک کرد.
 
بازیگر "رنگ شک" در خصوص همکاری خود با این پروژه تصریح کرد: من حدود 2 ماه در این سریال بازی داشتم و به نظرم با تمام سختی‌های تولید کار خیلی خوبی شده و در این مسیر مردم بوشهر هم خیلی با ما کمک کردند.






"شیرخانلو" در پایان اظهار داشت: من هم اکنون در تئاتر "دوستی در قلک" به کارگردانی "هاجر پورشیراز" بازی کرده‌ام و در دو فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" به کارگردانی "سامان مقدم" و "شانس، عشق، تصادف" به کارگردانی "آرش معیریان" هم ایفای نقش کرده‌ام که این دو اثر در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن