تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با مدير دفتر جهاني لجستيک فدراسيون براي تامين خودروهاي امدادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۲ق.ظ)
مذاکره با مدير دفتر جهاني لجستيک فدراسيون براي تامين خودروهاي امدادي مدير دفتر جهاني لجستيک فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب‌سرخ و هلال‌احمر در دبي درباره راه‌هاي تامين خودروهاي امدادي و معرفي محصولات توليدي از سوي هلال‌احمر ايران در نمايشگاه‌هاي جهاني با کارشناسان جمعيت هلال‌احمر ايران مذاکره کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، گوران زوبر در بازديد از سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‎‌احمر ايران در زمينه درخواست خريد خودروهاي امدادي به ويژه آمبولانس و خودروي امدادي فرماندهي که نه فقط به عنوان آمبولانس از آن استفاده مي‌شود، بلکه مي‌توان از آن در مناطق صعب‌العبور هم استفاده کرد، با کارشناسان سازمان امداد و نجات مذاکره کرد.
وي درباره موضوع کرايه خودروهاي امدادي و موضوع آموزش، گفت: درباره خريد خودرو نکاتي وجود دارد مه از جمله آنها تعداد خودروهاي مورد نياز و سقف نقدينگي براي خريد خودرو است؛ به علاوه کرايه خودرو در کوتاه مدت شامل يک دوره ۵ ساله و در دراز مدت شامل دوره ۲۵ ساله است و در اين زمينه موضوع بيمه خودروهاي امدادي به همراه بيمه راننده و سرنشين در صورت بروز سانحه هم مطرح مي‌شود که در اين موارد بايد هماهنگي‌هاي لازم انجام شود.
وي اظهار کرد: آموزش عمومي هم با تعامل کامل در زمينه‌هايي چون تهيه و خريد تجهيزات خودرو، پاسخ به سوانح در مواقع اضطراري و مديريت ناوگان ترابري انجام خواهد شد.
گوران زوبر همچنين به نيابت از دفتر پشتيباني فدراسيون بين‌المللي جمعيت‌هاي صليب‌سرخ و هلال‌احمر در دبي از اعضاي سازمان امداد و نجات دعوت کرد تا تيم کارشناسي خود را در زماني مناسب و مورد توافق طرفين براي مذاکرات کاربردي به آن کشور اعزام کند.
وي در اين بازديد از ناوگان ترابري سازمان امداد و نجات مانند خودروهاي امدادي (آمبولانس، تريلر، ون مخابراتي) و چند انبار بزرگ ذخيره اقلام اضطراري بازديد کرد.
گوران زوبر همچنين در ادامه بازدي‌هاي خود از جمعيت هلال‌احمر ايران از شرکت صنايع نساجي هلال ايران بازديد کرد.
در اين بازديد ذوالفقار يزدان‌مهر، مديرعامل شرکت صنايع نساجي هلال ايران گفت: فعاليت‌ هاي شرکت بر ۳ محور مرکزي تنوع در توليد محصولات، ارتقاي کيفيت و ورود به بازارهاي جديد است.
وي افزود: محصولات شرکت صنايع نساجي هلال ايران به کشورهاي همسايه چون افغانستان، عراق، تاجيکستان و پاکستان و همچنين به کشورهاي آفريقايي در سطحي گسترده صادر مي‌شود.
يزدان‌مهر تاکيد کرد: با توجه به تقاضاهاي بين‌المللي از محصولات توليدي شرکت صنايع نساجي هلال ايران، علاوه بر توجه به کيفيت محصولات بر اساس استانداردهاي مورد نظر فدراسيون بين‌المللي و کاهش هزينه توليد، حضور خود را در بازارهاي جهاني افزايش داده و تلاش مي‌کنيم با بهره‌گيري از فرصت موجود در مناقصات بين‌المللي شرکت کنيم.
گوران زوبر هم در اين ديدار با ابراز خرسندي از توليد محصولات گوناگون امدادي از سوي شرکت صنايع نساجي هلال ايران و صادرات آن به اقصي نقاط دنيا، توجه به کاهش قيمت تمام‌شده محصولات و حفظ کيفيت را از جمله سياست‌هاي ارزشمندي دانست که بايد ادامه يابد.
وي همچنين پيشنهاد داد تا محصولات توليدي هلال احمر ايران از طريق نمايشگاه‌هاي بين المللي براي حضور بيشتر و پررنگ‌تر در بازارهاي جهاني معرفي شود.
گوران زوبر در اين ديدار درخواست کرد تا نظرات و پيشنهادات مشتريان در زمينه کيفيت محصولات توليدي ايران جمع‌آوري و به دفتر لجستيک دبي براي بررسي‌هاي کارشناسانه ارائه شود و تيپ‌هاي مختلف چادرهاي امدادي و پتو براي معرفي در نمايشگاه «ايحاد» در دبي به دفتر فدراسيون بين‌المللي ارسال شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن