تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت افزايش سرمايه بانک صنعت و معدن به عنوان يک بانک توسعه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
مدير عامل بانك صنعت و معدن تأکيد کرد: ضرورت افزايش سرمايه بانک صنعت و معدن به عنوان يک بانک توسعه اي مدير عامل بانك صنعت و معدن گفت: اين بانك، تنها بانك توسعه اي بخش صنعت و توليد كشور است و با سرمايه فعلي نمي تواند نقش خود را به نحوي شايسته در روند توسعه صنعتي و اقتصادي ميهن اسلامي ايفا كند از اين رو افزايش سرمايه براي بانك ما ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، عـلي اشرف افخمي در نشست سراسري سرپرستان استاني و رؤساي شعب بانك صنعت و معدن افزود: در صورت از ميان رفتن تحريم هاي بين المللي بانك ما بايد با بانك هاي جهاني به تعامل بپردازد، اما؛ سرمايه موجود اجازه چنين تعاملي را نخواهد داد.
وي با اشاره به اين كه درك ضرورت توسعه در كشور موجب پررنگ تر شدن جايگاه بانك ها شده، تصريح كرد: نظام بانكي ما يكي از منضبط ترين بخش هاي كشور است و بايد با نگاه منصفانه تري به آن نگاه كرد.
افخمي در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت مشتري مداري در شعب بانك تأكيد كرده و بيان داشت: ما بايد به جاي نگاه مقرراتي، به دنبال رفع مشكلات صنعتگران بوده و به عنوان مشاور آنها عمل كنيم.
مدير عامل بانك صنعت و معدن گفت: ما بخشي از دولت هستيم و بايد پاسخگو باشيم، بايد بدانيم كه پاسخگويي و شفافيت اساس كار بانكداري حرفه اي است.
به گفته اين مقام بانكي، بانك صنعت ومعدن در عامليت خط اعتبار چين در سال گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، وي گشايش اعتبار احداث قطار سريع السير تهران – قم – اصفهان را از طرح هاي ارزشمندي نام برد كه از اين طريق درآينده انجام خواهد شد.
در ابتداي اين گردهمايي محمد بطحائي، معاون بانكي و بين الملل بانك صنعت ومعدن به بيان توصيه هايي در خصوص ارتقاء سطح خدمات اين بانك در شعب استاني پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن