تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاء تفاهم نامه همکاري بين شهرداري يزد و بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۵ب.ظ)
امضاء تفاهم نامه همکاري بين شهرداري يزد و بانک شهر به منظور همکاري‌هاي بيشتر بين بانک شهر و شهرداري يزد‌، با سفر معاونان و مديران بانک شهر به اين استان تفاهم نامه اي در هفت ماده امضاء شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در سفر معاونان اعتبارات و بين الملل، برنامه ريزي و توسعه بازار، شعب و توسعه رضايتمندي، توسعه منابع انساني، مالي و سرمايه گذاري‌ها، فناوري اطلاعات و امور نهادهاي اجتماعي و مديريت شهري بانک شهر به يزد، تفاهم نامه اي در راستاي گسترش همکاري، في مابين شهرداري يزد و بانک شهر به امضاء رسيد.
بر اين اساس، اين تفاهم نامه از طرف مرتضي خامي، معاون اعتبارات و بين الملل بانک شهر و محمدرضا عظيمي زاده، شهردار يزد، به امضا رسيده و در هفت ماده تنظيم شده است.
پيش از امضا اين تفاهم نامه شهردار يزد به اتفاق اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونان شهرداري و مديران مناطق و سازمان‌هاي شهرداري يزد در جلسه اي با مديران و معاونان بانک شهر، به رايزني درخصوص همکاري هاي دو جانبه و معرفي شاخص هاي همکاري پرداختند.
اين جلسه و به منظور انجام تخصصي امور، کارگروه‌هاي سه گانه اي با حضور متخصصان و مسوولان مربوطه تشکيل شد.
بر اين اسا‌س‌، صدور کارت شهروندي براي شهروندان يزدي، توانمند سازي شهرداري جهت ارائه انواع خدمات عمومي به منظور افزايش سطح رفاه جامعه از طريق شبکه تخفيف بانک شهر مبتني بر کارت شهروندي و راه اندازي سامانه اي جهت وصول آني قبوض، از جمله تعهدات بانک شهر در اين تفاهم نامه است. همچنين انجام همکاري هاي لازم جهت اجراي پروژه شهر هوشمند تأمين زيرساخت ها و مجوزهاي لازم، تشويق و ترغيب پيمانکاران و سازمان‌هاي وابسته جهت همکاري با بانک شهر، معرفي بانک شهر به عنوان بانک عامل در صورت انتشار اوراق مشارکت، پذيرش کارت شهروندي در همه فضاهاي پذيرندگي حمل و نقل شهري و همکاري در توسعه فضاي پذيرندگي کارت شهروندي نيز از عمده تعهدات شهرداري در اين تفاهم نامه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن