تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خيرين كشور، پنج هزار ميليارد ريال براي مدرسه‌سازي اختصاص دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خيرين كشور، پنج هزار ميليارد ريال براي مدرسه‌سازي اختصاص دادند
داخلي. فرهنگي. علمي. خيران.

رييس انجمن خيرين مدرسه ساز كشور گفت: خيرين مدرسه ساز امسال در سطح كشور پنج هزار ميليارد ريال براي احداث واحدهاي آموزشي جديد هزينه خواهند كرد.

"محمدرضا حافظي" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سال گذشته نيز خيرين سه هزار و ‪ ۲۵۰‬ميليارد ريال در امر مدرسه‌سازي هزينه كردند.

وي عمده‌ترين علت افزايش ميزان اعتبار تخصيص داده شده امسال از سوي خيرين در امر مدرسه‌سازي را عضويت ‪ ۱۰‬هزار نفر در مجمع خيرين مدرسه ساز كشور عنوان كرد.

وي اظهار داشت: صرف اين ميزان اعتبار در امر مدرسه‌سازي توسط خيرين در سال شكوفايي و نوآوري حركت بزرگ و رقمي بالا است كه مي‌تواند تحول مهمي را در توسعه فضاي آموزشي كشور ايجاد نمايد.

حافظي گفت: هم‌اكنون در سطح كشور با كمبود ‪ ۱۵۰‬هزار كلاس درس مواجه هستيم كه رفع اين مشكل نيازمند ‪ ۳۵۰‬هزار ميليارد ريال اعتبار است.

وي دست يابي به اين مهم را نيازمند مشاركت جدي مردم در كنار دولت دانست و گفت: در صورت احداث اين تعداد كلاس درس همه مدارس كشور يك نوبته خواهند شد.

وي گفت تا دو سال گذشته خيرين مدرسه ساز جلوتر از دولت در امر مدرسه سازي گام برمي‌داشتند اما طي دو سال اخير با توجه به اعتبار ذخائر ارزي كه دولت براي ايمن‌سازي مدارس پرداخت نمود سهم دولت در امر مدرسه‌سازي ارتقا يافت.

حافظي با اشاره عمر ‪ ۱۰‬ساله انجمن خيرين مدرسه ساز افزود: اين انجمن هم اكنون در ‪ ۳۵۰‬شهرستان مجمع خيرين مدرسه ساز را تشكيل داده كه تا دو سال آينده به ‪ ۷۰۰‬مجمع افزايش خواهد يافت.

مسوول انجمن خيرين مدرسه ساز كشور گفت: هم اكنون ‪ ۸۰‬هزار نفر خير در سطح كشور در امر مدرسه‌سازي مشاركت فعال دارند. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2607]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن