تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پنجشنبه های با نشاط در 24 مرکز کانو ن پرورش فکری آذربایجان شرقی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح پنجشنبه های با نشاط در 24 مرکز کانو ن پرورش فکری آذربایجان شرقی برگزار می شود تبریز- ایرنا - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: طرح پنجشنبه های با نشاط در 24 مرکز این کانون در استان برگزار می شود.


حجت الاسلام جواد لطف الله پور هشترودی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف کیفیت بخشی به پنج شنبه های مدارس و ایجاد فضای با نشاط و حضور دانش آموزان در فعالیت های غیر درسی برگزار می شود.
وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت پرورشی، اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان با حضور در مراکز کانون در فعالیت ها و برنامه های متنوع این مراکز شرکت می کنند.
حجت الاسلام لطف الله پور اظهار کرد: معرفی کتاب، قصه گویی، معرفی شخصیت و وقایع و نمایش خلاق به همراه حضور در کارگاه های ادبی و هنری از جمله برنامه هایی است که در قالب این طرح برای دانش آموزان اجراء می شود.
وی گفت: این طرح هم اکنون در مراکز کانون در شهرهای تبریز، اهر، بستان آباد، عجبشیر، شبستر، ملکان و مراغه در حال اجراست و هماهنگی های لازم برای اجرای آن در دیگر شهرهای استان نیز به عمل آمده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: به طور متوسط سالانه 250هزار کودک و نوجوان از برنامه ها و خدمات کانون پرورش فکری استان بهره مند می شوند.
6120/587


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن