تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803003487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تالش خواستار گسترش تولیدات گلخانه ای در غرب گیلان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تالش خواستار گسترش تولیدات گلخانه ای در غرب گیلان شد آستارا ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان تالش خواستار گسترش تولیدات گلخانه ای در غرب گیلان شد و گفت: این امر موجب ارتقای شاخص های اقتصادی صنعت کشاورزی شهرستان می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم افزود: تولیدات گلخانه ای علاوه بر افزایش درآمد کشاورزان موجب افزایش شاخص های اقتصادی صنعت کشاورزی می شود و این صنعت را به سوددهی می رساند.
وی با اعلام حمایت از توسعه کشاورزی و توسعه طرح های گلخانه ای بیان کرد: دولت نگاه ویژه ای به روستاییان و کشاورزان دارد و با توجه به توجیه اقتصادی و زمینه اشتغال زایی ، طرح های گلخانه ای در منطقه در حمایت مسوولان خواهد بود.
وی خواستار تدابیر و تمهیدات لازم برای افزایش سطح مزارع گلخانه ای در شهرستان تالش شد و اضافه کرد: خدمت به صنایع به خصوص صنعت کشاورزی با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان موجب کاهش بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری و ناهنجاری اجتماعی منطقه می شود.
فرماندار تالش با تقدیر از مسوولان و مدیر نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم بیان کرد: تولید مناسب محصولات گلخانه ای مورد نیاز با مشخصات مطلوب و به مقدار مناسب می تواند شاخص های اقتصادی و صنعت کشاورزی را در شهرستان به نحو مطلوبی افزایش دهد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تالش نیز در این بازدید با ارائه گزارش کاری طرح های اجرا شده در شهرستان گفت: شرکت نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم از سال 1386 در زمینی به مساحت سه هکتار به صورت استیجاری بدون دریافت تسهیلات بانکی یکی از جوانان تحصیل کرده ایجاد شد و 15 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار شدند.
سیدعلی موسوی افزود: این شرکت با تولید سالیانه 250 هزار اصله نهال و درختچه به عنوان بزرگترین نهالستان در سطح استان گیلان توفیقات نسبی در ارایه خدمات فنی به باغداران استان و برخی فعالان کشاورزی خارج از استان دارد.
وی بیان کرد: این شرکت همچنین به صادرات گل و گیاه به کشورهای همجوار نیز می پردازد.
مدیر نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم نیز گفت: با حمایت مسوولان جهاد کشاورزی چندین پروژه تحقیقاتی از جمله تکثیر پیاز زعفران که یک پروژه ملی بوده با سازمان جهادکشاورزی گیلان و خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی و همچنین احیای ارقام بومی از جمله گلابی ، به ، گیلاس ، ازگیل و شناسایی ارقام و پایه های جدید سازگار با محیط در این واحد کشاورزی انجام می شود.
وی افزود: با توجه به شرایط ویژه استان از لحاظ آب و هوایی و همجواری با کشورهای آسیای میانه و قفقاز و روسیه که از بزرگترین وارد کنندگان گل و گیاه از کشور از طریق گیلان هستند ، توسعه باغ ها به خصوص در زمینه گل و گیاه در دستور کار ما قرار گرفته است.
وی استمرار فعالیت خود را منوط به تامین حداقل پنج هکتار زمین ذکر کرد.
به گزارش ایرنا ، شهرستان 170 هزار نفری تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و از مهمترین مناطق تولید محصولات کشاورزی گیلان به شمار می رود و در مجموع 4000 هکتار انواع باغ میوه و 16 هزار هکتار شالیزار دارد.ک3
7106 / 535/ 603


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن