تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس تهران برای برخورد با رسانه های حامی تروریسم تکفیری تصمیم گیری کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر پیشین اطلاع رسانی سوریه: اجلاس تهران برای برخورد با رسانه های حامی تروریسم تکفیری تصمیم گیری کند دمشق - ایرنا - وزیر پیشین اطلاع رسانی سوریه با استقبال از برگزاری دهمین اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران گفت که انتظار می رود در این اجلاس برای برخورد با رسانه های حامی تروریسم تکفیری تصمیم گیری شود.


«مهدی دخل الله» درگفت وگو با خبرنگار ایرنا دردمشق،برگزاری اجلاس وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران را نقطه قوت این رویداد دانست.
وی توضیح داد:جمهوری اسلامی ایران همواره ازحقوق عادلانه ملت ها، مقاومت دربرابر ستمگران و بویژه مقاومت دربرابر اشغالگران صهیونیست حمایت کرده و مواضع منصفانه و عادلانه ای را در قبال کشورهای مستضعف دارد.
این فعال رسانه ای سوری یادآورشد: مردم سوریه از دولت و مردم ایران برای مواضع جوانمردانه ای که در حمایت از کشورشان در برابر تروریست های تکفیری دارند، قدردانی می کنند.
وزیر پیشین اطلاع رسانی سوریه با بیان اینکه انتظار داریم در اجلاس تهران همدستی برخی رسانه ها در فتنه افکنی برخی طرف ها در منطقه از جمله سوریه محکوم شود، گفت: شرکت کنندگان در اجلاس تهران که از 57 کشور اسلامی گردهم آمده اند باید این مساله را بطور جدی مورد بحث و بررسی قراردهند و تصمیماتی قاطع در برخورد با رسانه های زرد اتخاذ کنند.
مهدی دخل الله تاکید کرد:مردم و دولت سوریه از اجلاس تهران انتظار دارند که در مسیر تشکیل جبهه ای واحد از کشورهای اسلامی و بویژه در بعد رسانه ای علیه تروریسم تکفیری اقدامی جدی شود.
وی یادآورشد که سوریه در سال 1972 میلادی یکی از بنیانگذاران سازمان همکاری اسلامی بوده اما متاسفانه بعداز بحران ایجاد شده، این سازمان عضویت آن را لغو کرده است.
وزیر پیشین اطلاع رسانی سوریه که تا پیش از آغاز بحران در سوریه (ماس 2011) به عنوان سفیر سوریه در ریاض فعالیت کرده است، افزود: سوریه خواستار پایان تبلیغات علیه این کشور در رسانه ها و ترویج اندیشه تکفیری که سبب جنگ و خونریزی میان مسلمانان می شود، است.
دهمین اجلاس دو روزه وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با عنوان «همگرایی رسانه ای برای صلح و آزادی در جهان اسلام» روز چهارشنبه در مراسمی با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران در هتل آزادی تهران گشایش یافت.
خاورم** 389 ** 1324 **1010


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن