تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال رسانه های اسلامی از اجلاس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال رسانه های اسلامی از اجلاس تهران تهران-ایرنا- دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای همکاری اسلامی در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) در تهران آغاز شده است که دهها رسانه خارجی از کشورهای مسلمان به پوشش خبری این نشست پرداختند.


به گزارش ایرنا، حضور پرتعداد خبرنگاران رسانه های مختلف داخلی و خارجی از ساعتی قبل از آغاز این اجلاس، بیانگر اهمیت این نشست بین المللی بود.
استقبال رسانه ای از این اجلاس آنقدری بود که اصحاب رسانه فضای زیادی از سالن محل برگزاری نشست وزرای اطلاع رسانی را به خود اختصاص داده بودند.
به جز خبرنگاران،گزارشگران، عکاسان و تصویر برداران مطبوعات، خبرگزاری ها و شبکه های رادیو و تلوزیونی داخلی، خبرنگاران دهها رسانه خارجی نیز برای پوشش خبری این اجلاس در هتل آزادی تهران محل برگزاری این نشست مستقر شده اند.
علاوه بر مطبوعات و خبرگزاری ها، شبکه های تلویزیونی زیادی نیز برای پوشش خبری این اجلاس حاضر شده اند، خبرنگاران شبکه های خبر،پرس تی وی، الکوثر، المنار، ای ان اس آذربایجان، ای ام ان عراق، الترکیه، فلسطین الیوم، الفرات، بلادی و آسیا از جمله تلویزیون هایی هستند که به پوشش خبری این اجلاس می پردازند.
مسوولان برگزاری اجلاس، محل ویژه ای را با امکانات لازم برای ارسال اخبار و تصاویر در اختیار اصحاب رسانه قرار داده اند.
همچنین ستاد خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ویژه اجلاس تهران از روز نخست این نشست بین المللی با استقرار در هتل آزادی به پوشش کامل اخبار و رویدادهای این اجلاس می پردازد.
این اجلاس در حالی از ساعت 10 و 15 دقیقه صبح امروز کار خود را آغاز کرد، که برخی خبرنگاران رسانه های گروهی از حوالی ساعت 8 صبح خود را به محل برگزاری این نشست رسانده بودند.
برخی خبرنگاران حاضر در محل اجلاس به محض ورود مقام های کشورهای خارجی به هتل، برای انجام مصاحبه به سوی آنها می شتافتند و نخستین افرادی بودند که به استقبال این میهمانان می رفتند.
تقریبا هیچ مقامی از کشورهای عضو در این اجلاس بدون آنکه پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد در اجلاس حضور نیافت جز آنهایی که خود از مصاحبه دادن و گفت و گو امتناع می کردند.
اصرار و سماجت بعضی خبرنگاران برای انجام گفت و گو با آندسته از مقام های خارجی که تمایل زیادی برای انجام مصاحبه نداشتند نیز جالب توجه بود، برخی از اصحاب رسانه با شگردهای مختلف که خاص شغل خبرنگاری است در نهایت موفق می شدند نظر فرد مورد نظر را برای انجام گفت و گو جلب کنند.
"علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میزبان این اجلاس به گرمی و با حوصله پاسخگوی سوالات مختلف رسانه های داخلی و خارجی بود به طوری که خبرنگاران طولانی ترین مصاحبه خود در اجلاس را با وی به انجام رساندند.
صدای شاتر و نور فلاش عکاسان خبری حاضر در اجلاس نیز لحظه ای متوقف نمی شد، آنها در این نشست سوژه های زیادی را برای شکار کردن بدست آوردند.

دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار " همگرایی رسانه ای برای صلح و آرامش در جهان اسلام" صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات های بلندپایه کشورهای اسلامی در تهران آغاز شد.
سازمان همکاری اسلامی با داشتن 57 عضو از چهار قاره جهان یکی از سازمان های بین المللی است.
7392


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن