تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باد شدید، مازندران را درنوردید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: باد شدید، مازندران را درنوردید
وزش شدید باد در مازندران به برخی از واحدهای تجاری و مسکونی چند شهرستان خساراتی را وارد کرد و موجب قطع چندساعته برق و تلفن در مناطق مختلف شد.
به گزارش نامه نیوز، رستم زرودی مدیرکل بحران استان مازندران، در این‌باره گفت: حوالی ساعت 12:30 ظهر امروز (سه‌شنبه) وزش شدید باد با سرعتی بیش از 70 کیلومتر از غرب مازندران شروع شد و تا حوالی ساعت 2 با سرعت 86 کیلومتر به سمت دیگر استان رسید.


وی با بیان "اینکه شهرستان‌های بابل، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابلسر و آمل از این طوفان متأثر شده‌اند"، افزود: وزش شدید باد با سرعت 86 کیلومتر بر ساعت این شهرستان‌ها را درنوردید و برابر آخرین ارزیابی‌ها که ساعاتی پیش به دستمان رسید سقف 280 واحد مسکونی و تجاری بین 30 تا 100 درصد تخریب شده است.

زرودی با بیان اینکه "در پی این حادثه دو نفر نیز مصدوم شدند"، اظهار کرد: این افراد هم‌اکنون در بیمارستان و مراحل مداوای خود را طی می‌کنند. علت حادثه دیدن آنها، رفتن به پشت بام برای تعمیر سقف و سقوط از بلندی بوده است.

وی با بیان اینکه "این حادثه منجر به شکسته شدن چندین درخت، تابلوهایی راهنمایی و سقوط تابلوها و علائم بر روی خودروها شده بود"، گفت: شکستگی درختان و سقوط آن بر روی تیرهای برق سبب شد تا در برخی از مناطق شاهد قطع موقت برق و تلفن باشیم که خوشبختانه با اقدامات انجام شده ظرف مدت 2 ساعت این مشکلات حل شد.

مدیرکل بحران استان مازندران با بیان اینکه "این حادثه خوشبختانه مورد فوتی نداشت"، اظهار کرد: برابر پیش‌بینی ها فردا دیگر شاهد وزش باد با این شدت نخواهیم بود آنچه که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده کاهش شدید دما و بارش برف و باران است.

زرودی همچنین از آتش گرفتن دو واحد مسکونی در پی بروز صاعقه در آمل خبر داد و گفت: ظهر امروز بروز صاعقه منجر به آتش گرفتن دو خانه مسکونی در بخش دشت‌سر شهرستان آمل شد.



منبع: ایسنا


۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن