تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاقمندی سرمایه گذاران نروژ برای حضور در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر نروژ مطرح کرد: علاقمندی سرمایه گذاران نروژ برای حضور در ایران کرمان - ایرنا - سفیر نروژ در ایران گفت: علاقه به سرمایه گذاری در ایران بین سرمایه گذاران نروژ نیز وجود دارد.


به گزارش ایرنا، خانم "اودیسه نورهیم" روز چهارشنبه در دیدار استاندار کرمان افزود: امیدواریم زمانی که مذاکرات به نتیجه برسد و تحریم ها برداشته شود و حتی قبل از آن، این سرمایه گذاران بتوانند فعالیت خود را در ایران آغاز کنند.
وی تصریح کرد: روابط خوبی بویژه در زمینه اقتصادی بین ایران و نروژ وجود دارد که نشانه آن حضور وزیر امور خارجه نروژ پس از 12 سال در ایران بود که چندی پیش اتفاق افتاد.
وی گفت: تحریم های اعمال شده در بخش هایی وجود داشته اما دو کشور می توانند در سایر زمینه ها با یکدیگر همکاری داشته باشند.
نورهیم که سه ماه است در ایران حضور دارد، ادامه داد: در زمان حضور خود در ایران، کرمان نخستین جایی است که پس از تهران از آن بازدید می کنم و دلیل اصلی حضور در کرمان بازدید از شرایط پناهندگان در کرمان است.
وی از خدمات دولت ایران و استان کرمان برای اتباع و پناهندگان قدردانی و ابراز امیدواری کرد: شرایط برای بازگشت افاغنه به کشورشان فراهم شود.
سفیر نروژ در تهران با اشاره به اینکه ممکن است این پناهندگان مسائل و مشکلاتی را ایجاد کنند، افزود: امیدواریم با همکاری سازمان ملل و دفتر پناهندگان شرایط بهتری فراهم شود.
وی دلیل دیگر حضور در کرمان را دیدن جاذبه های گردشگری این استان عنوان کرد و گفت: در طول پرواز از تهران به کرمان متوجه شدم که چقدر کرمان از نظر صنعتی مهم است و افراد بسیاری روزانه بین کرمان و تهران برای کار و فعالیت های اقتصادی در رفت و آمد هستند.
نورهیم ادامه داد: در نروژ نیز علاقه بسیاری برای بازدید از گردشگری ایران وجود دارد زیرا افرادی که به ایران آمده اند داستان ها و خبرهای خوبی را برای نروژی ها تعریف می کنند و اشتیاق آنها برای حضور در ایران بیشتر شده است.
وی بیان کرد: ایران کشوری دارای تاریخ، فرهنگ و تمدنی قوی است که در بازدیدها این موارد را به خوبی مشاهده می کنیم و خوشحالیم که اولین بازدید ما از استان کرمان آغاز شده است و به طور قطع آخرین سفر ما نیز نخواهد بود زیرا قرار است چهار سال در ایران باشیم.
سفیر نروژ به همراه همراهان خود در سفری سه روزه علاوه بر پیگیری امور مربوط به دفتر امور پناهندگان در کرمان از برخی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان نیز دیدن می کند.
7443/8154


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن