تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت کاری مسوولان استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قم: تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت کاری مسوولان استان است قم - ایرنا - استاندار قم گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویتهای کاری مسوولان استان است و دراین رابطه شورای اقتصاد مقاومتی در قم فعالیت خود را آغاز کرده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "محمد صادق صالحی منش" روز چهارشنبه درجلسه شورای اداری استان قم افزود: چهار کارگروه پژوهش ، کشاورزی ، بهداشت و درمان و اقتصاد درخصوص اقتصاد مقاومتی فعال شده اند ، که مسولان سپاه قم نیز درجلسات آینده به عنوان یکی از اعضا دعوت خواهند شد.
وی ادامه داد: امروز اجرای عدالت به آن است که همه وظیفه خود را در ارتباط با مسائل اقتصادی مردم انجام دهیم و اگر سپاه و بسیج اقتصاد مقاومتی را محقق می کند دریافته که جنگ ما جنگ اقتصادی است.
صالحی منش افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب دستور دادند، استراتژی دولت تدبیر و امید این است که در راس برنامه های خود اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه امور قرار دهد و موظف هستیم در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و اسناد بالادستی خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ،مسوولین نظام و مردم را به سمت زندگی اسلامی رهنمون می سازند و سبک زندگی اسلامی همان بسیجی زندگی کردن و زندگی بر سیره پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است.
استاندار قم گفت: تمام هدف نظام جمهوری اسلامی و تاکید بنیانگذار انقلاب پشتوانه مردمی نظام است و اهداف نظام اسلامی همان راهی است که پیامبر(ص) و امام علی(ع) در حکومت داشتند.
وی تاکید کرد: اکنون استکبار ستیزی به معنای واقعی کلمه ادامه دارد اما برای توسعه عدالت اجتماعی، باید زیرساخت آن را فراهم کنیم تا بتوانیم موفقیتهای بزرگی بدست آوریم.
استاندار قم گفت: امروز همه مدیران در قبال مسائل استان مسوولیت جدی دارند و در مورد جوانان و مساله اشتغال و در مورد جمع دانشگاهیان، قشر فرهیخته آموزش و پرورش و در قبال حوزه علمیه قم مسوولیت داریم که پاسخ گوی نیازهای آنان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی مسوولان به دلیل طولانی کردن روند مجوزها گفت: درصورت تسریع در مجوزها ما شاهد حضور گسترده سرمایه گذاران به استان قم خواهیم بود.
وی افزود: قم از هر حیث یک استان نمونه است و دریک سال آینده باید در کارنامه ما بهترین وضعیت کاری انجام شود.ک/3
7408/ 550/


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن