تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات رسانه های استان کرمانشاه باید از طریق خانه مطبوعات حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه: مشکلات رسانه های استان کرمانشاه باید از طریق خانه مطبوعات حل شود کرمانشاه - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تمام مشکلات صنفی رسانه های استان باید از طریق خانه مطبوعات پیگیری و حل شود و ارشاد اسلامی نیز در این راستا حمایت خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم رحیمی زنگنه روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه با اشاره به روند قانونی برگزاری انتخابات اخیر افزود: در انتخابات خانه مطبوعات رعایت قانون و سلامت برگزاری آن مهم بود که به حمدالله بخوبی انجام شد.
وی تاکید کرد: اعضای جدید خانه مطبوعات استان باید خود را نماینده کل رسانه های استان بدانند و در تعامل با مدیران مسوول و خبرنگاران در راستای کیفی کردن نشریات و حل مشکلات صنفی آنها تلاش کنند.
وی گفت: خانه مطبوعات برنامه کاری یکساله خود را در خصوص آموزش خبرنگاران و برگزاری جشنواره های منطقه ای و استانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهد ما نیز در چارچوب قانون حمایت های لازم را از این خانه به عمل خواهیم آورد.
وی در ادامه اظهار کرد: برای تقویت مالی نشریات و خبرگزاری های استان قرار است با همکاری استانداری بزودی وام هایی با بهره چهار درصد به رسانه های استان پرداخت شود.
وی همچنین گفت: قرار است با همکاری شهرداری کرمانشاه نیز مکانی برای تجمیع دفاتر نشریات محلی و سراسری در کرمانشاه ساخته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه از بی اخلاقی برخی نشریات و سایت های خبری انتقاد کرد و گفت: متاسفانه استفاده ابزاری و غیراخلاقی از برخی رسانه ها به یک معضل تبدیل شده است.
مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات بتواند در راستای حل مشکلات رسانه ها قدم بردارد.
فریدون معتمدیان افزود: انتظارات از خانه مطبوعات زیاد است ولی متاسفانه این خانه بدون کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای دولتی کاری نمی تواند به پیش ببرد.
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در این نشست دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.
567


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن