تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت انواع نان در مهاباد 30 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قیمت انواع نان در مهاباد 30 درصد افزایش یافت مهاباد - ایرنا - مدیر شرکت غله مهاباد گفت: بر اساس سیاست های شورای آرد و نان، قیمت انواع نان در این شهرستان 30 درصد افزایش یافته است.


سلیم احمدی افشار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: اصلاح قیمت نان برای جبران افزایش هزینه واحدهای نانوایی و توجه بیشتر به کفیت و مرغوبت نان در این واحدها صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: بر این اساس هر قرص نان لواش دوار از 1200 ریال قبلی به 1550 ریال و هر قرص نان لواش تنوری از 1300 ریال قبلی به 1700 ریال عرضه می شود.
به گفته احمدی قیمت هر قرص نان سنگک ماشینی و یا سنتی نیز از 5000 ریال به 6500 ریال افزایش یافته و نان بربری ساده از 4000 ریال قبلی با قیمت 5000 ریال عرضه می شود.
وی یادآوری کرد: واحدهای نانوایی آرد یارانه ای خود را نیز با افزایش قیمت 30 درصدی دریافت می کنند و آرد مخصوص نان های لواش با درجه سبوس گیری 15 درصد و آرد واحدهای بربری با درجه سبوس گیری 10 درصد عرضه می شود.
مدیر شرکت غله مهاباد گفت: در نیمه اول سال جاری بیش از 9 هزار و 900 تن آرد در بین واحدهای نانوایی توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 33 درصد افزایش یافته است.
احمدی افشار افزود: این مقدار آرد در بین 243 واحد نانوایی این شهرستان به صورت سهمیه ای توزیع شده که از این تعداد 181 واحد در مناطق شهری و 62 واحد در مناطق روستایی فعالیت می کنند.
وی از مسوولان واحدهای نانوایی خواست، ضمن رعایت قیمت های مصوبت شده شورای آرد و نان، با افزایش کیفیت نان خود رضایت شهروندان را جلب کنند.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7512/584/581


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن